جهشی درآمدی "بکهنوج" در مقایسه با سال گذشته

میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسیده نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش درآمد را به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۶۲ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری (منتهی به دی ماه ۱۴۰۳) میزان درآمدهای عملیاتی شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۲۸ میلیارد تومان ارائه کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین ماه که ۳ ماه از آن گذشته است نیز میزان درآمدهای "بکهنوج" ۹۳ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رسیده است.

جهشی درآمدی "بکهنوج" در مقایسه با سال گذشته

جهشی درآمدی "بکهنوج" در مقایسه با سال گذشته

میزان درآمدهای شناسایی‌شده تولید برق ماه تاب کهنوج

میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسیده نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش درآمد را به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۶۲ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند، همچنین میزان درآمدی که این شرکت تولید برق از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین‌ماه شناسایی کرد نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش درآمد را شاهد بود.

بیشترین میزان درآمدی که تولید برق ماه تاب کهنوج در فروردین ماه از خود بر جای گذاشته مربوط به بخش «انرژی نیروگاه شوباد» با ۲۷ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا انتهای این دوره نیز ۸۸ میلیارد تومان گزارش شده است.

"بکهنوج" در این دوره ماهانه ۵۱۵,۹۱۹ مگاوات ساعت به فروش رسانده و در این بین بیشترین میزان فروش مربوط به آمادگی نیروگاه شوباد با ۲۶۸,۲۵۳مگاوات ساعت است.

کد خبر 37814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =