۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

سبقت درآمدهای آبی‌پوش جاده مخصوص از عملکرد سال گذشته

حضور ایران‌خودرو در دو بازار داخلی و خارج از کشور
سبقت درآمدهای آبی‌پوش جاده مخصوص از عملکرد سال گذشته

درآمد اردیبهشت‌ماه "خودرو" در مقایسه با فروردین‌ماه، افزایش ۱۲ هزار و ۴۱۸۸ میلیارد تومانی (۱۰۱ درصد) داشت، درآمد تجمیعی که "خودرو" تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نیز نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشت.

به گزارش بیدار بورس، خودروساز آبی‌پوش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری از فروش محصولات «گروه پژو، گروه سورن، دنا، رانا، هایما، تارا و سایر محصولات» کسب درآمد کرد، میزان درآمد عملیاتی که ایران‌خودرو در اردیبهشت‌ماه از فروش این محصولات به دست آورد مبلغی برابر با ۲۴ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان بود.

شرکت ایران‌خودرو میزان درآمدی که در این دوره از فروش محصولات شناسایی کرد، مربوط به حضورش در بازار داخلی و خارج از کشور بود، همچنین این خودروساز میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه به ثبت رساند برابر با ۳۶ هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان بود.


مقدار فروش ایران خودرو در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برابر با ۴۳ هزار و ۴۶۸ دستگاه بود که شامل فروش محصولات در بازارهای داخلی و صادراتی است. مقدار فروش این خودروساز نسبت به ماه گذشته ۸۴ درصد افزایش را به دنبال داشت.

روند کسب درآمد خودروساز جاده مخصوصی
سبقت درآمدهای آبی‌پوش جاده مخصوص از عملکرد سال گذشته

همان‌طور که در نمودار فوق قابل مشاهده است، شرکت ایران‌خودرو در ۲ ماه ابتدایی سال مالی جدید در این ادوار میزان درآمدی که به ثبت رساند، در مقایسه با دوره مشابه خود در سال گذشته با افزایش قابل توجهی همراه بود و بر اساس آخرین فعالیت به ثبت رسیده این خودروساز نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته رشد ۷۱ درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورد.

همچنین درآمد اردیبهشت‌ماه "خودرو" در مقایسه با فروردین‌ماه، افزایش ۱۲ هزار و ۴۱۸۸ میلیارد تومانی (۱۰۱ درصد) داشت، درآمد تجمیعی که "خودرو" تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نیز نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشت.

شرکت ایران‌خودرو در اردیبهشت‌ماه بیشترین درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد متعلق به «گروه پژو» با ۷ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان بود که با افزایش ۲۱۲ درصدی از عملکرد فروردین ماه سبقت گرفت.


 

کد خبر 37864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =