روند صعودی "دکوثر" در کسب درآمدها / اوج‌گیری مقدار فروش محصولات داروسازی کوثر 

میزان درآمدی که داروسازی کوثر در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در سامانه کدال از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت داروسازی کوثر طی عملکرد یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از فروش قرص، کپسول و سوسپانسیون میزان درآمد عملیاتی که کسب کرد برابر با ۱۶۱ میلیارد تومان بود، "دکوثر" طی عملکرد ۲ ماهه خود در پایان اردیبهشت ماه سال به درآمد تجمیعی ۳۰۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

این شرکت داروسازی در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش محصولات در بازار داخل و ارائه خدمات کسب درآمد کرده و عملکردی را در بازار صادراتی به ثبت نرسانده است. میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی "دکوثر"تا پایان این دوره مالی ۱۷۰ میلیارد تومان است.
 
میزان درآمد شناسایی‌شده "دکوثر"
روند صعودی "دکوثر" در کسب درآمدها / اوج‌گیری مقدار فروش محصولات داروسازی کوثر  
میزان درآمدی که داروسازی کوثر در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در سامانه کدال از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش یافت، همچنین درآمد عملیاتی که از ابتدای سال مالی تا انتهای سال اعلام کرد در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۹ رشد داشت، همچنین گفتنی است که میزان درآمدزایی که توسط دکوثر به اطلاع سهامداران رسید نسبت به ماه گذشته نیز رشد ۱۵ درصدی را تجربه کرد.

شرکت داروسازی کوثر در دومین ماه از سال مالی خود از فروش محصول کپسول بیشترین درآمدزایی را شناسایی کرد. مبلغی که از فروش این محصول به دست آمد ۸۶ میلیارد تومان به ثبت رسید که نرخ فروش این محصول یک میلیون و ۸۳۶ هزارتومان اعلام شد. نرخ فروش ثبت‌شده در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۲ درصد بالا رفته است.

مقدار فروش محصولات "دکوثر"
 روند صعودی "دکوثر" در کسب درآمدها / اوج‌گیری مقدار فروش محصولات داروسازی کوثر 
شرکت داروسازی کوثر در پایان دومین ماه سپری‌شده از سال مالی خود مقدار فروش اردیبهشت ماه را برابر با ۶۹ هزار و ۸۷۸ عدد به اطلاع سهامداران رسانده است که این عدد نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۱ درصدی روبه‌رو بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز فروش محصولات دارویی این شرکت ۱۳۲ هزار و ۶۳۱ عدد بود.

کد خبر 37866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =