"شفن" برخلاف رویه ۳ ماه سال گذشته حرکت کرد / بازار صادراتی، نقطه عطف پتروشیمی فن‌آوران

پتروشیمی فن‌آوران در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه سال ۱۴۰۳ درآمد عملیاتی ١١٦٨ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

به گزارش بیدار بورس، پتروشیمی فن‌آوران در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه سال ۱۴۰۳ درآمد عملیاتی ١١٦٨ میلیارد تومانی شناسایی کرد. درآمد تجمیعی "شفن" از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری نیز به ۲٧٧٧ میلیارد تومان رسیده است. 

درآمد "شفن" در خردادماه سال جاری از فروش محصولات در بازارهای داخل و خارج از کشور بود که بیشترین درآمد را از فروش محصولات در بازار خارج از کشور با ۸۳۰ میلیارد تومان کسب کرد، این میزان درآمد دربرگیرنده ۷۱ درصد از درآمد ماهانه بود، از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین درآمدزایی شفن در بازار خارجی کسب شده است.

روند صعودی پتروشیمی فن‌آوران تا انتهای خردادماه

"شفن" برخلاف رویه ۳ ماه سال گذشته حرکت کرد / بازار صادراتی، نقطه عطف پتروشیمی فن‌آوران

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، شفن در سال گذشته در ۳ ماه آغازین روند نزولی داشته و به مجموع درآمدزایی ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی رسیده اما؛ در سال جاری این پتروشیمی توانست با عملکرد مثبت روند سال گذشته خود را تغییر دهد و به مجموع ۲ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومانی برسد.

درآمد ماهانه "شفن" در خردادماه، بالاترین میزان از ابتدای سال مالی گذشته بوده است، این میزان درآمد در خردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر میزان درآمدی که "شفن" طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد مربوط به «متانول صادراتی» با ۷۹۲ میلیارد تومان بود و «اسید استیک (داخلی)» نیز با ۲۰۲ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار گرفت.

"شفن" برخلاف رویه ۳ ماه سال گذشته حرکت کرد / بازار صادراتی، نقطه عطف پتروشیمی فن‌آوران

پتروشیمی فن‌آوران در خردادماه مقدار فروش محصولات خود را بالغ‌بر ۹۲ هزار و ۲۲۲ تن اطلاع‌رسانی کرد و همچنین این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۲۲۲ هزار و ۸۶۷ تن شناسایی کرد، مقدار فروش ماهانه "شفن" در خردادماه ۲۳ درصد نسبت به اردیبهشت ماه افزایش پیدا کرد.

کد خبر 37947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =