درآمدهای "غشداب" در ۳ ماه نخست رنگ باخت

مقدار فروش محصولات "غشهداب" در خردادماه سال جاری برابر با ١٧٨٧ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته یک درصد اُفت داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش بیدار بورس، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در خردادماه سال جاری، درآمد ۸۳ میلیارد تومانی شناسایی کرد. مبلغ به دست آمده از فعالیت این شرکت در بازار داخل کشور بود.

میزان سرمایه ثبت‌‎شده "غشهداب" طی این دوره بالغ‌بر ۷۲۳ میلیارد تومان گزارش‌ شد. لازم به ذکر است که درآمد تجمیعی "غشهداب" در ۳ ماه گذشته، مبلغ ۲۰۸ میلیارد تومان بود.
درآمدهای حاصل‌شده "غشهداب" در خردادماه
درآمد کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در خردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته، ۱۲ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز یک درصد کاهش داشته است. از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری مجموع درآمدهای شناسایی‌شده "غشهداب" در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش پیدا کرد.
بیشترین میزان درآمد "غشهداب" مربوط به «سس بسته‌بندی» با مبلغ ۵۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان بوده و محصول «رب بسته‌بندی» نیز با ۲۸ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت.
درآمدهای "غشداب" در ۳ ماه نخست رنگ باخت
مقدار فروش محصولات کشت و صنعت شهداب ناب خراسان
مقدار فروش محصولات "غشهداب" در خردادماه سال جاری برابر با ١٧٨٧ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته یک درصد اُفت داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه مقدار فروش این شرکت ۴ هزار و ۷۷۸ تن بوده است.
کد خبر 37956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =