طعم خوش جابه‌جایی رکورد درآمدزایی در "غمینو"

مقدار فروش ماهانه "غمینو" در خردادماه نسبت به ماه گذشته ۸۳ درصد افزایش فروش داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت صنایع غذائی مینو شرق در خردادماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات «بیسکوئیت، تافی و پفک»، درآمد ۱۲۴ میلیارد تومانی محقق کرد. درآمد ۳ ماه گذشته نیز به ۲۳۵ میلیارد تومان رسید.

مجموع درآمدهای شناسایی‌شده "غمینو" در خردادماه از فروش محصولات در بازارهای داخلی و صادراتی حاصل شد که عمده‌ترین درآمدها در بازار داخلی با مبلغ ۱۱۱ میلیارد تومان به دست آمد که ۹۰ درصد از کل درآمدها را در برگرفت.
درآمدهای عملیاتی صنایع غذائی مینو شرق
طعم خوش جابه‌جایی رکورد درآمدزایی در "غمینو"
درآمدی که این بیسکوئیت ساز در خردادماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته، رشد ۷۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، رشد ۶۴ درصدی داشت، همچنین درآمدهای تجمیعی غمینو در مقایسه با ۳ ماه نخست سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش یافت.
عمده‌ترین درآمدی که این شرکت توانسته از خود بر جای بگذارد مربوط به محصول «بیسکوئیت‌» با ۸۵ میلیارد تومان بود که در بازار داخلی به فروش رسید. نرخ فروش محصول در خردادماه بالغ‌بر ۷۳ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم شناسایی‌شده بود، بیسکوئیت در بازار صادراتی نیز عنوان درآمدزاترین محصول را با ۱۳ میلیارد تومان یدک می‌کشد.
مقدار فروش محصولات "غمینو" در خردادماه
طعم خوش جابه‌جایی رکورد درآمدزایی در "غمینو"
شرکت صنایع غذائی مینو شرق در خردادماه سال جاری ١٦٧٩ تن از محصولات خود را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش رساند و مقداز فروش از ابتدای سال مالی تاکنون ۳ هزار و ۱۱۹ تن بود، مقدار فروش ماهانه "غمینو" در خردادماه نسبت به ماه گذشته ۸۳ درصد افزایش فروش داشت.
کد خبر 37984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =