درآمد ماهانه "زنگان" ۶۸ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود 

مقدار فروش ماهانه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت صنعت روی زنگان در خردادماه درآمد ۱۹ میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومانی شناسایی کرد که افزایش ۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومانی نسبت به ماه گذشته داشته است. 


این شرکت در ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد تجمیعی بالغ‌بر  ۴۳ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومانی محقق کرده است.


درآمد صنعت روی زنگان در خردادماه مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود. درآمدی که صنعت روی زنگان در سومین ماه از سال جاری کسب کرد به میانگین درآمد ماهانه ۱۴ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان رسید و گفتنی است که درآمد خردادماه "زنگان" ۶۸ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۲ ماه گذشته بود.

روند صعودی درآمد "زنگان" در خردادماه

درآمد ماهانه "زنگان" ۶۸ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود 
درآمد ماهانه صنعت روی زنگان در خردادماه نسبت به ماه گذشته، رشد ۶۳ درصدی و درآمدهای تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۴۹ درصدی داشته است. 


صنعت روی زنگان در خردادماه از فروش محصولاتی همچون «آهک هیدراته، حق‌العمل‌کاری روی پودری و هوی مدیا» درآمدزایی کرد، بیشترین درآمدی که این شرکت از فروش محصولات در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به محصول «آهک هیدراته» با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان بود.

دیگر محصولی که بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد، محصول «روی پودری» با مبلغی نزدیک به ۶ میلیارد و ۵۰۰۳ میلیون تومان بود که در جایگاه بعدی ایستاد.

مقدار فروش محصولات "زنگان"

درآمد ماهانه "زنگان" ۶۸ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود 

"زنگان" در خردادماه سال جاری ۱۲ هزار و ۵۵۷ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند، مقدار فروش تجمیعی این شرکت در مدت زمان ۳ ماهه، برابر با ۳۳ هزار و ۸ تن بود. مقدار فروش ماهانه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد.

پرفروش‌ترین محصول صنعت روی زنگان مربوط به «حق العمل کاری روی پودری» با ۵ هزار و ۶۳۳ تن در بازار داخل کشور بود. نرخ فروش آن در ازای هر تن ۳۸۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

کد خبر 37985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =