روند صعودی درآمدزایی ۳ ماهه نخست "دزهراوی"

درآمد عملیاتی دزهراوی در خردادماه با رشد ١٢٣ درصدی نسبت به سال گذشته، ۴۳ میلیارد تومان افزایش داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت داروسازی زهراوی در خردادماه ۱۴۰۳ از فروش محصولات تولیدی درآمد ۷۷ میلیارد تومانی محقق بود. درآمد تجمیعی "دزهراوی" از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه ۱۴۰۳، بالغ‌بر ۱۷۹ میلیارد تومان بود. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت داروئی میزان سرمایه ثبت شده خود در این دوره را ۳۲۰ میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

میزان درآمد شناسایی‌شده "دزهراوی"
روند صعودی درآمدزایی ۳ ماهه نخست "دزهراوی"
 درآمد داروسازی زهراوی در خردادماه ۱۴۰۳ نسبت به یک‌ماهه گذشته ۳۰ درصد اافزایش داشته است و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید روند رو به رشد درآمدهای "دزهراوی" از ابتدای سال مالی تاکنون پا بر جا بوده و از عملکرد سال گذشته خود فاصله گرفته است.
درآمد عملیاتی دزهراوی در خردادماه با رشد ١٢٣ درصدی نسبت به سال گذشته، ۴۳ میلیارد تومان افزایش داشت. این شرکت داروئی میزان درآمدی که در سومین ماه از سال جاری به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود.
بیشترین میزان درآمدی که "دزهراوی" از فروش محصول در این دوره کسب کرد متعلق به «آمپول» با ۳۶ میلیارد تومان بود که این رقم در بازار داخلی شکل گرفت و مقدار فروش این محصول نیز نزدیک به ۵ میلیون عدد بوده است.
مقدار فروش محصولات "دزهراوی"
مقدار فروش شرکت داروسازی زهراوی در خردادماه سال جاری ، تعداد ۷۴ میلیون عدد به ثبت رسیده که این عدد نسبت به ماه گذشته با رشد ۵۴ درصدی روبه‌رو بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای سال ۱۴۰۳ نیز تعداد فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر ۱۶۴ میلیون بوده است.
کد خبر 37996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =