جهش درآمدی که منجر به سود "فمراد" نشد!

"فمراد" در ٩ ماهه به ازای هر سهم، ١٨٥ ریال سود شناسایی کرده که در مقایسه با قیمت ١١٣٥٠ ریالی سهم، اصلا مطلوب نیست!

به گزارش بیدار بورس، شرکت آلومراد در خردادماه ۱۴۰۳ از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی درآمد ۱۷۳ میلیارد تومانی کسب کرد. درآمد آلومراد در خردادماه نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش پیدا کرد و در مقایسه با خردادماه سال گذشته نیز ۲۶۳ درصد رشد داشته است.

درآمد تجمیعی "فمراد" از ابتدای سال مالی (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳) نیز ۸۹۵ میلیارد تومان بوده است. 

جهش درآمدی که منجر به سود "فمراد" نشد!
بیشترین سهم درآمدزایی "فمراد" در خردادماه متعلق به بازار داخل کشور بود که ۵۸ درصد از درآمدزایی این دوره را به نام خود زد و مابقی آن نیز در اختیار بازار صادراتی بود. لازم به ذکر است که "فمراد" در این دوره از ارائه خدمات نیز به درآمدزایی ۳ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومانی دست پیدا کرد.
درآمد تجمیعی که "فمراد" از خود بر جای گذاشت نیز در این دوره افزایش قابل توجه ۳۱۳ درصدی را به ارمغان آورد.
این شرکت در ۳ ماه اخیر به درآمدزایی ۴۰۹ میلیارد تومانی دست پیدا کرد؛ حال آنکه "فمراد" در ۳ ماه نخست سال مالی خود فقط ۲۱۶ میلیارد تومان درآمد داشت.
بیشترین محصولی که این شرکت در خردادماه از فروش آن کسب درآمد کرد مربوط به «راد» با ۸۲ میلیارد تومان در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی نیز این محصول پرچمدار درآمدزایی بود و در آن بازار نیز ۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی به همراه داشت.

درآمدی که سود نشد!

لازم به ذکر است که با وجود رشد چشمگیر درآمد این شرکت در خردادماه، گزارش سود و زیان این شرکت چنگی به دل نمی‌زند. "فمراد" در ٩ ماهه به ازای هر سهم، ١٨٥ ریال سود شناسایی کرده که در مقایسه با قیمت ١١٣٥٠ ریالی سهم، اصلا مطلوب نیست!
کد خبر 38000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =