احتمال اصلاح بیت‌کوین تا محدوده ۴۰۰۰۰ دلار

یک کارشناس بازار مالی به بررسی تکنیکالی بیت‌کوین پرداخت و گفت: از نگاه تکنیکال کندل هفتگی بیت‌کوین زیر ۵۳۵۰۰ که حالا تبدیل به مقاومت شده بسته شد و احتمال اصلاح بیشتر تا محدوده ۴۰۰۰۰ رو زنده نگه داشت. از طرفی rsi تایم فریم daily توی منطقه اشباع فروش و زیر ۳۰ rsi قرار دارد و اگه خط روند نزولی rsi تا ۱۳ ژانویه ( ۲۳ دی ماه) شکسته شود می توان انتظار تغییر روند بازار را داشت.

 مدرس و فعال بازار بازارهای مالی با بیان اینکه با توجه به اخبار منتشره در حوزه اخذ مالیات ها از معاملات بازار رمز ارزها، این بازار نوسانات بالایی را در دو هفته اخیر تجربه کرده است، به بیداربورس گفت: این خبر از دو منظر قابل بررسی است، دیدگاه اول از نگاه سوددهی معاملات است که با اختصاص سهمی از آورده بازار به عنوان مالیات از پانل صرافی ها طبیعتا در مارکت کپ معاملات مخصوصا معاملات خرد اثر منفی در کوتاه مدت مورد انتظار است.

وی افزود: اما دیدگاه دوم که نگاه بلندمدتی را مدنظر قرار میدهد از این منظر به مساله مالیات‌ها می نگرد که تصویب قانون اخذ مالیات‌ها نشانه پذیرش و تایید پرقدرت و رسمی بازار رمز ارزها به شمار می آید و رفته رفته با ساختارمندتر شدن و ضابطه‌مند شدن این بازار اعتماد به این بازار افزایش یافته و گروهی جدید را به دنبال خود با بازار میکشاند و کشورهای دیگر هم رفته رفته به این سمت و سو روی خواهند آورد که بازنگری در ساختار قوانین و مقررات این بازار داشته باشند.

این کارشناس بازار مالی گفت که این مساله در بلندمدت تاثیری مثبت و چند برابر بیشتر از اثر کوتاه مدت خواهد داشت.

اصلاح بیتکوین تا محدوده ۴۰۰۰۰

جهانی به بررسی تکنیکالی بیت‌کوین پرداخت و گفت: از نگاه تکنیکال کندل هفتگی بیت‌کوین زیر ۵۳۵۰۰ که حالا تبدیل به مقاومت شده بسته شد و احتمال اصلاح بیشتر تا محدوده ۴۰۰۰۰ رو زنده نگه داشت. از طرفی rsi تایم فریم daily توی منطقه اشباع فروش و زیر ۳۰ rsi قرار دارد و اگه خط روند نزولی rsi تا ۱۳ ژانویه ( ۲۳ دی ماه) شکسته شود می توان انتظار تغییر روند بازار را داشت.

حمایت موج پنجم روی ۳۲ هزار واحد

وی تصریح کرد: همچنین از منظر پرایس اکشن یک سیکل ۵ موجی در بیت کوین در حال تکمیل است که در حال حاضر در موج ۵ قرار داریم و پس از آن یک گارد صعودی پرقدرت با قطعیت خواهیم داشت. اما در حال حاضر مهم این است که انتهای موج ۵ در کدام نقطه قیمتی تکمیل شود. اگر محدوده ۴۷ هزار دلار که حمایت استاتیک مهم و کف قبلی بیت کوین محسوب می شود تا هفته اینده حفظ شود و در بالای این محدوده با تثبیت قیمت مواجه شویم می توان گفت که احتمال از دست رفتن این کف خفیف است و این محدوده پایان موج ۵ بوده است، اما اگر این کف حمایتی از دست برود محدوده بعد محدوده قیمتی ۳۲ تا ۲۸ هزار واحد است که موج ۵ در این محدوده تکمیل و پس از آن با یک کفسازی خوب شاهد آغاز گارد صعودی بازار خواهیم بود

جهانی در پایان گفت: به نظر می رسد در حال حاضر قضاوت در خصوص تکمیل موج ۵ از نگاه پرایس اکشن اندکی زود بوده و انتظار می رود در دو هفته آینده با بررسی رفتار نهنگ ها تشخیص قطعی تری در خصوص این مساله بتوان داد.

کد خبر 10505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =