بالاترین نرخ سود سپرده‌های بانک مسکن ۱۸ درصد است

مقام مسئول بانک مسکن گفت: بالاترین نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها در این بانک مطابق ضوابط بانک مرکزی معادل ۱۸ درصد برای سپرده‌های بلند مدت ۲ ساله است.

به گزارش بیداربورس، مهدی احمدی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در واکنش به انتشار خبری درباره پرداخت سود ۲۴ درصدی توسط این بانک، اظهار کرد: نرخ سود پرداختی به سپرده‌های مدت‌دار در بانک مسکن برابر مصوبات شورای پول و اعتبار بوده و این بانک به عنوان یک بانک دولتی – تخصصی همواره خود را مقید به رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی نهاد ناظر بر بازار پول می‌داند.

وی با بیان اینکه این مسئله در طراحی محصولات بانک نیز رعایت شده، گفت: بالاترین نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها در این بانک طبق ضابطه اعلام شده از سوی بانک مرکزی معادل ۱۸ درصد برای سپرده‌های بلند مدت ۲ ساله است و سایر سپرده‌ها نیز از نرخ‌های کمتری برخوردار هستند.

احمدی همچنین تصریح کرد: بنابراین بالاترین نرخ سود سپرده در بانک مسکن ۱۸ درصد و پایین‌ترین نرخ نیز ۱۰ درصد است.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن تاکید کرد: بانک مسکن به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار همواره پایبند بوده و هیچ سودی خارج از چارچوب در دستور کار این بانک قرار ندارد و محصولات موجود این بانک که توسط شعب به مردم شریف ایران ارائه می‌شود، مطابق با ضوابط و مقررات بالادستی بوده و این بانک خود را مقید به رعایت آن‌ها می‌داند.

کد خبر 12322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =