۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
ارزهای دیجیتال کاهشی شدند

رصد بازار رمزارزها در روز جاری (دوشنبه، ۲۷ دی‌ماه) نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال اصلی بازار با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

به گزارش بیداربورس نوسانات بازار رمزارزها در ساعت ۱۴ امروز، حکایت از افت قیمت رمزارزها دارد. البته این افت قیمت آن‌قدر چشمگیر نیست که بتوان گفت ضرر زیادی متوجه فعالان این بازار شده است.

در بازار امروز، همه ارزهای صدرنشین بازار به جز رمزارز «کاردانو»، با افت قیمت مواجه شده‌اند. این رمز ارز امروز با ۱۳ درصد افزایش قیمت به نرخ یک دلار و ۵۵ سنت در بازار رمزارزها معامله شد.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها در ساعت ۱۴ امروز نرخ بیت‌کوین با یک درصد کاهش قیمت به نرخ ۴۲ هزار و ۸۸۶ دلار در بازار معامله شد. آخرین آمار نشان می‌دهد اکنون تعداد ارزهای دیجیتال جهان به ۱۶ هزار و ۸۷۴ ارز رسیده که نسبت به روز گذشته ۲۸ ارز به آن افزوده شده است.

ارزش بازار رمزارزها امروز از ۲ هزار میلیارد دلار عبور کرد. همچنین اکنون سهم دامیننس بیت‌کوین از کل بازار ارزهای دیجیتال به ۳۹.۵ درصد و سهم اتریوم در این بازار نیز ۱۹ درصد است.  

ارزش بازار بیت‌کوین امروز به ۸۱۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم به ۳۸۹ میلیارد و ۸۷۱ دلار رسیده است. نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته حدود ۲ درصد کاهش داشته و با قیمت سه‌هزار و ۲۷۵ دلار معامله شده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۸۴ دلار و ۳۶ سنت، سولانا (Solana)  ۱۴۳ دلار و ۸۰ سنت، ریپل (XRP) ۷۶ سنت، ترا (Terra) ۸۲ دلار و ۸۹ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۲۶ دلار و ۸۱ سنت معامله شد.

کد خبر 12330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =