در اپیزود سوم پادکست سودجو چی میشنوید؟

انتخاب اسم سودجو برای یک پادکست شاید در ابتدا عجیب به نظر بیاد، بعضی از کلمه ها هستن که انگار با گذر زمان، ردی از بار منفی روشون باقی مونده، حتی اگه از اساس کلمه منفی محسوب نشن، بعضی وقتا حتی رخ دادن یه اتفاق میتونه معنی یه کلمه رو برای همیشه توی ذهنها تغییر بده. ما هم انقدر این سالها گوشمون از خبرایی مثل برخورد با سودجوها توی بازارهای مختلف پره که گاهی یادمون میره با شنیدن این کلمه معنی درستش رو تو ذهنمون مرور کنیم و معمولا حس منفعت طلبی، سواستفاده یا حتی کلاهبرداری تو ذهن خیلیامون شکل میگیره.... اما مگه غیر از اینه که هرکدوم از ما که تو هرکدوم از بازارای مالی از بورس و بانک گرفته، تا مسکن و طلا و سکه یا هر کسب و کار دیگه فعالیتی انجام میدیم، دنبال سودیم تا بتونیم ارزش دارایی مون رو بیشتر کنیم؟

بخش اول- بازار بورس:

تو بخش اول این اپیزود باهم اوضاع بازار سرمایه تو هفته ای که گذشت را بررسی میکنیم تا ببینیم چی شد که کار به اینجا رسید که شش ماه از عمر #دولت_سیزدهم هم گذشت، اما وضعیت بازار درست نشد و حالا صدای اعتراض‌ها تو فضای مجازی بالا گرفت. بعد هم مفصل به این موضوع میپردازیم که بهترین مسیر برای مدیریت سبد سهام بعد از توافق ایران و غرب در پرتفو چیست؟ در ضمن مثل هر هفته هم دو سه تا سهم یا صنعت #پرپتانسیل را که در شرایط فعلی بازار امید خوبی به سودآوری آنها میره را با همکاری تحلیلگرای شناخته شده بازار بهتون معرفی میکنیم.

بخش دوم- بازار رمزارزها:

در بخش دوم اپیزود هم بالاخره رفتیم سراغ #رمزارزها، توی این قسمت راجع به این صحبت میکنیم که بهترین سیاست برای ورود به بازار رمزارزها چیه، برای مدیریت سرمایه تو این بازار باید چه نکاتی را رعایت کنیم و برای تصمیم گیری درباره اینکه کدوم رمزارز را به سبد اضافه کنیم چه نکاتی را باید بدونیم.

میزبان: متین کاکویی

تیم اجرایی: گلاره کحالی _ پوریا صادقی

ادیت، انتخاب موسیقی، طراحی لوگو و کاور: امین وفایی

کد خبر 12583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =