معامله ۱.۵ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۷ بهمن ماه یک میلیون و ۵۷۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۱ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. در تالار محصولات صنعتی و معدنی سیمان، فولاد، سنگ آهن و آهن اسفنجی تناژهای بالایی را به ثبت رساندند و مواد پلیمری، قیر و وکیوم باتوم برترین های تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند.

به گزارش بیداربورس طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۱۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۱ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۷۴۶ هزار و ۵۶ تن سیمان، ۲۳۴ هزار و ۲۵۲ تن فولاد، ۱۷۵ هزار تن سنگ آهن، ۱۱۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۳۵ هزار و ۴۲۰ تن شمش روی، ۵ هزار و ۴۸۰ تن مس، ۴ هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم، ۳۵۰ تن شمش سرب، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲۲ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۵۰ هزار و ۲۱۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۴ هزار و ۳۸۲ تن مواد پلیمری، ۵۳ هزار و ۷۵۴ تن قیر، ۴۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۷ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۲۹۷ تن مواد شیمیایی، ۳۵۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۳۵۲ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۵۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۱۰ هزار و ۸۷۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

کد خبر 12854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =