۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

درباره بیدار بورس

"بورس بیدار" رسانه‌ای مستقل و حرفه‌ای با محوریت پوشش جدیدترین اخبار حوزه اقتصاد است؛ تمرکز ویژه ما بر تحولاتی است که بازارهای سرمایه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند و در این راه به سه رکن "صحت"، "شفافیت" و "جامعیت" اخبار تاکید داریم.
تحریریه "بورس بیدار" ترکیبی از روزنامه نگاران باسابقه و جوان است که با درک این واقعیت که رسانه در دنیای امروز با تعریف سنتی خود بسیار متفاوت است، ‌رویکردی نو به ژورنالیسم در میان رسانه های داخلی داشته و همچنین تمرکز ویژه ای بر قالب های متنوع رسانه ای همچون اینفوگرافی، موشن گرافی، ویدئو ژورنال، انیمیشن، کاریکاتور و سایر قالب‌های چندرسانه ای برای ارتباط بهتر با مخاطبان دارد.
ما در "بورس بیدار" بر این باوریم که در شرایطی که ایران خود را برای ورود به قرن جدید آماده می‌کند، رسانه های ایرانی هم باید با یک پوست اندازی جدی خود را به استانداردهای رسانه‌های جهانی نزدیک کرده و تلاش ما در این رسانه بر این است که محتوای رسانه‌ای تولید شده در این تحریریه، به استانداردهای روز ژورنالیسم و ارتباطات در رسانه های پیشرو دنیا نزدیک باشد.
از این رو، بورس بیدار علاوه بر پایگاه اصلی انتشار اخبار که با آدرس www.bidarbourse.com در دسترس است، نگاهی جدی به استفاده از امکانات شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط راحت تر با طیف گسترده تری از مخاطبان دارد و در این راستا صفحه رسمی این رسانه در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، توییتر، آپارات و ... علاوه بر انتشار سریع اخبار، وظیفه ارتباط مستقیم با مخاطبان و دریافت بازخوردهای متفاوت را بر عهده دارد تا این نظرات در راستای تامین نیاز رسانه ای مخاطبان به کار گرفته شود.
ما در تحریریه این رسانه که فعالیت رسمی خود را از زمستان 1399 آغاز کرده است، بر این باوریم که باید با تمام توان فعالیت کنیم و تمام تمرکز و انرژی خود را بر این هدف بگذاریم که با عملکرد حرفه ای و جلب اعتماد مخاطبان و فعالان بازارهای سرمایه، خیلی زود نام "بورس بیدار" به مرجعی اجتناب ناپذیر در بررسی تحولات و دستیابی به دست‌اول ترین اخبار این حوزه تبدیل شود.

کد خبر 1375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =