رویای واگذاری پرسپولیس به واقعیت پیوست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از فردا وارد چالش جدی درباره تعیین تکلیف درآمدهای دو باشگاه خواهیم شد، گفت: با مذکرات با صدا و سیما امیدواریم سال آینده باب خوبی برای اختصاص درآمدهای حاصل از حق تبلیغات باز شود.

به گزارش بیداربورس به نقل از  ایلنا، رضا درویش در نشست خبری واگذاری سهام بایشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم اظهار داشت: یک رویای ۳۰ ساله فردا به واقعیت می‌پیوندد و پس از سال‌ها فردا مردم می‌توانند سهامدار باشگاه محبوب خودشان شوند.

درباره دریافت درآمد حاصل از تبلیغات صدا و سیما در بازی‌های پرسپولیس گفت: در بحث مدیریت بندی در این رابطه تعریف شده است پیش از این بابت پخش تبلیغات در بازی‌های این دو باشگاه، صدا و سیما بودجه‌ای را به وزارت ورزش اختصاص می‌داد اما این بودجه بین سایر رشته‌های ورزشی تقسیم می‌شد.

وی ادامه داد: پیش از این گفته می‌شد چون صدا و سیما دولتی و این دو باشگاه همه دولتی هستند جابجایی پول حاصل از این پخش این تبلیغات از این جیب به آن جیب است اما از آنجایی که از فردا فرآیند خصوصی سازی باشگاه‌ها آغاز می‌شود باید این درآمدها تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از فردا وارد چالش جدی درباره تعیین تکلیف درآمدهای دو باشگاه خواهیم شد گفت: با مذکرات با صدا و سیما امیدواریم سال آینده باب خوبی برای اختصاص درآمدهای حاصل از حق تبلیغات باز شود.

وی درباره عدم احتساب برخی از دارایی‌ها در ارزش گذاری باشگاه پرسپولیس گفت: سه دانگ یکی از ساختمان‌های مهم باشگه پرسپولیس قبلا در اختیار فدراسیون فوتبال بوده اما پول آن پرداخت شده و در اسناد ثبت نشده و هنوز به نام فدرسیون فوتبال است از این رو به محض انجام و تکمیل اسند این دارایی‌ها به دارایی‌های باشگاه پرسپولیس اضافه خواهد شد.

کد خبر 14443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =