توضیح وزیر خارجه درباره جایگاه سپاه پاسداران در توافق احیای برجام

وزیر خارجه درباره جایگاه سپاه پاسداران در توافق احیای برجام توضیح داد و اعلام کرد: توافق فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی حاصل می‌شود.

به گزارش بیدار بورس، حسین امیرعبداللهیان درباره مصاحبه تلویزیونی در اینستاگرام توضیح داد: سپاه پاسداران همواره حافظ کشور و ملت بوده و هست. آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است. حتی لحظه‌ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد.

در عین حال همان طور که به دقت در مصاحبه توضیح داده شد چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی می تواند حاصل شود. لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کردند، نادرست است و موضوع اصلا، عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست.

براساس این گزارش، وی گفته بود: خروج اشخاص حقیقی و حقوقی ، سپاه و برخی هلدینگ ها و موسسات حکومتی از فهرست تحریم‌ها  از موضوعات اصلی ایران است. این درحالی است که مقامات ارشد سپاه همواره یادآوری می‌کنند در راستای منافع ملی، هرچه لازم است انجام شود و موضوع سپاه در اولویت نباشد که نشان از خودگذشتگی سپاه است اما بالاخره سپاه از مجموعه‌های اصلی است .

کد خبر 15000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =