مقایسه تراز عملیاتی و عملکرد بانک ملت با ۱۰ بانک بورسی و فرابورسی

وضعیت کارمزد و هزینه های مالی بانک ملت در فروردین ماه از لحاظ تراز عملیاتی، عملکرد سپرده گذاری و سرمایه گذاری های با ۱۰ بانک بورسی و فرابورسی دیگر مقایسه شد.

به گزارش بیداربورس، وضعیت بانک ملت از لحاظ تراز عملیاتی، عملکرد سپرده گذاری و سرمایه گذاری های، کارمزد و هزینه های مالی در فروردین با ۱۰ بانک بورسی و فرابورسی دیگر مورد مقایسه قرار گرفت.

براین اساس، تراز عملیاتی "وبملت" (که با سرمایه ۲۰.۷ هزار میلیارد تومانی دومین بانک بزرگ بورس بشمار می رود) در فروردین ماه (مازاد درآمد تسهیلات به سود پرداختی به سپرده ها) در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد یافت و همانند ماه های گذشته به روند صعودی ادامه داد که از این حیث در بین بانک های بورسی همچنان پیشتاز بود و توانست در صدر بالاترین تراز عملیاتی برای نخستین ماه سال جاری قرار گیرد.

به طوری که با ثبت تراز مثبت عملیاتی ۲.۹ هزار میلیارد تومانی و کسب رتبه نخست با اختلاف ۱۶۷ درصدی نسبت به بانک صادرات که در رتبه دوم قرار دارد، برتر از تمام بانک های بورسی باشد. این چندمین سال متوالی است که بانک ملت در بخش تراز عملیاتی در کل بانک ها به این مهم دست می یابد.

مقایسه تراز عملیاتی بانک ملت و سایر بانک های بورسی (مبالغ به میلیارد ریال)     

مقایسه نسبت های تراز عملیاتی بانک ملت و سایر بانک های بورسی (مبالغ به میلیارد ریال)

نکته: با توجه به اینکه بانک ها ، صورت های مالی ماهانه منتشر نمی کنند ، دارائی ها و بدهی های آنها از صورت های مالی حسابرسی نشده آذر ماه استخراج شده است. 

نمودار تراز عملیاتی بانک های بورسی در فروردین

عملکرد سپرده گذاری و سرمایه گذاری های بانک ملت و سایر بانک های بورسی در فروردین (مبالغ به میلیارد ریال)

در بخش درآمد سپرده گذاری، بانک ملت توانسته مبلغ ۵۱۳.۲ میلیارد تومان درآمد کسب کند و با سهم بازار ۳۷ درصدی حائز رتبه نخست شود.   

وضعیت کارمزد و هزینه های مالی بانک ملت و سایر بانک های بورسی در فروردین( مبالغ به میلیارد ریال)

نمودار وضعیت سپرده گذاری و سرمایه گذاری بانک های منتخب بورسی در فروردین (دارای بیشترین سهم درصد)

نمودار وضعیت مالی و کارمزد بانک های منتخب بورسی در فروردین (دارای بیشترین سهم درصد)

کد خبر 17176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =