نظرات فعالین بازار سرمایه در مورد اصلاح قانون بازار به مجلس ارسال شد

دبیرکل کانون کارگزاران بورس، نظرات فعالین بازار سرمایه در مورد پیش‏ نویس طرح ۱۶ ماده ایی اصلاح قانون بازار اوراق بهادار را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال کرد.

به گزارش بیداربورس، محمدرضا دهقانی احمدآباد درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون بازار اوراق بهادار که از سال گذشته توسط مجلس شروع شده، اعلام کرد: کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار از فعالین بازار سرمایه دعوت کرد تا با مشارکت حضوری و آنلاین در جلسات کمیته قانون بازار، نظرات تخصصی و تجربیات را برای اصلاح این پیش نویس ارائه کنند.

جلسات این کمیته طی ماه های گذشته با حضور برخی مدیران عامل اعضای کانون، حقوق دانان و وکلای باتجربه و فعالان بازار سرمایه تشکیل و طی آن پیش نویس طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در حدود ۶۰ صفحه بازنگری شد و دیروز طی نامه ایی به محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال شد تا در این کمیسیون بررسی شود.

کمتر دیده شده که در تدوین یا بازنگری یک قانون زیرساختی این تعداد فعال و متخصص مشارکت داشته و نظرات این طیف از بازیگران این حوزه اخذ شود.

این نامه برای اعضای شورای عالی بورس ، هیات مدیره سازمان بورس ، مدیران عامل بورس ها و شرکت سپرده گذاری مرکزی، دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری، مدیران عامل شرکت های کارگزاری و اعضا کمیته قانون بازار کانون کارگزاران ارسال شده است.

پیش‏ نویس طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار، دی سال گذشته توسط کارگروه بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس در ۱۶ ماده تهیه شده که  اینجا قابل مشاهده است.

کد خبر 17253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =