از حمایت غیرعلمی از سهامدارن تعجب میکنم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست راه اندازی معاملات آتی نقره با انتقاد از وضعیت بازار سرمایه و تصمیمات شورای عالی بورس درخصوص حمایت از سهامداران با پرتفو کمتر از ۱۰ میلیون تومان اظهار کرد: هشدار میدهم که تصمیمات غیرعلمی برای حمایت از سهامداران نگیرید، اگر بنا به حمایت غیرعلمی باشد که در بازار سرمایه سنگ روی سنگ بند نمیشود.

به گزارش بیدار بورس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت بازار سرمایه و تصمیمات شورای عالی بورس درخصوص حمایت از سهامداران با پرتفو کمتر از ۱۰ میلیون تومان، گفت: از حمایت غیرعلمی که از سهامداران انجام میشود، تعجب میکنم.
این نماینده مجلس ادامه داد: هشدار میدهم که تصمیمات غیرعلمی برای حمایت از سهامداران نگیرید، اگر بنا به حمایت غیرعلمی باشد که در بازار سرمایه سنگ روی سنگ بند نمیشود.
وی با اشاره به تاکید دولت برای خرید دارا دوم (پالایش یکم) اضافه کرد: nav این سهم به منفی ۵۰ درصد هم رسید اگر دولت و وزیر اقتصاد به ارزندگی این نماد اعتقاد دارند باید با ابزارهایی که در اختیار دارند از سهم حمایت کنند تا حداقل سهم به قیمت اولیه خود برسد.
پورابراهیمی در پایان آینده و روند بازار سرمایه را رو به رشد دانست و بیان کرد: وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس هر تصمیم علمی برای حمایت از بازار سرمایه بگیرند، مجلس حمایت میکند.

کد خبر 1802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =