وزیر صنعت پیامک تهدیدآمیز تغییر مدیر شرکت بورسی را تکذیب کرد

وزیر صنعت آماده استیضاح بعد از جلسه امروز با کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادعای دریافت پیامک تهدید آمیز مبنی بر تغییر مدیرعامل شرکت بورسی را تکذیب کرد.

به گزارش بیدار بورس،  رضا فاطمی امین بعد از حضور در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی استیضاح، گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی‌ دریافت نشده و این ادعا صراحتا تکذیب می‌ شود. هرکس چنین حرفی زده باید پاسخگو باشد.

وی افزود: تعداد معدودی از نمایندگان درباره انتصابات پافشاری می‌کنند که در صورت تشکیل کمیته ایی برای بررسی موضوع، اسامی اعلام خواهد شد اما ارسال پیامک‌ تهدید آمیز درست نیست و چنین حرفی جایی زده نشده است.  

فاطمی امین ادامه داد: شفاف و صریح اعلام می شود که نمایندگان خواهان انتصابات سفارشی در بین امضاکنندگان استیضاح نیستند.

امیرقلی جعفری نماینده مجلس هم در مورد جلسه برخی اعضا کمیسیون اصل ۹۰ گفت: وزیر به سوالات نمایندگان و استیضاح‌کنندگان پاسخ داد و برنامه‌هایی برای تحول در صنایع و معادن ارایه کرد.  پاسخ‌های وی قانع کننده بود و برنامه‌هایی مناسبی برای توسعه معادن و حل مشکلات خودرو و صنایع  دارد.

لطف‌اله سیاه‌کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم گفت: وزیر در جلسه امروز مطرح کرد پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده است. بنابراین رسانه‌ها و خبرگزاری فارس که این موضوع را مطرح کردند باید از ساحت نمایندگان عذرخواهی کنند. زیرا مطالب منتشره  این خبرگزاری خلاف واقعیت بود.

براساس این گزارش،  خبرگزاری فارس دو روز پیش مدعی شد دو نماینده مجلس و از طراحان و پشت صحنه‌های استیضاح وزیر پس از فشارهای متعدد با ارسال پیامکی تهدید آمیز اتمام حجت کرده‌اند که باید گزینه آنها در شرکت بورسی چادرملو به عنوان مدیر منصوب شود.

کد خبر 18514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =