سقوط بورس از کانال ۱/۵ میلیون واحدی + تحلیل سهم "کهرام"

هر چند که شاخص کل در هفته گذشته همه تلاش خود را برای حفظ کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد به کار گرفت در نهایت در نخستین روز معاملاتی هفته جاری این کانال را از دست داد.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه اولین روزهفته را در حالی آغاز کرد که با ریزش بیش از ۴ هزار واحدی همراه شد و در نهایت کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را از دست داد.  
باتوجه به تعطیلی روز آینده معاملات امروز بازار کم‌رونق بود و به عقیده کارشناسان تا بدینجا نمی توان شکست حمایت یک میلیون و پانصد هزار واحدی را معتبر در نظر گرفت و باید منتظر عملکرد شاخص پس از تعطیلی روز یکشنبه ماند.
هرچند که شاخص کل امروز وضعیت خوبی نداشت اما در برخی از سهم‌ها شاهد وضعیت خوبی بودیم که از جمله این سهم‌ها می‌توان به صف خرید زر ماکارون اشاره کرد که به طرز عجیبی بسیار شلوغ بود. البته به باور تحلیلگران این صف خرید شلوغ به دلیل انتشار خبر ورود این شرکت به عرصه خودروسازی است.

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(شنبه، هجدهم تیرماه) شاخص کل بورس پس از افت ۴ هزار و ۹۴ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۴۹۸ هزار واحد قرار گرفت و  شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۲ هزار و ۶۸۸ واحدی همراه شد.
                 
صدرنشین حجم مشکوک
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "کهرام" که امروز صدرنشین حجم مشکوک بود، می‌اندازیم.            

سقوط بورس از کانال ۱/۵ میلیون واحدی + تحلیل سهم "کهرام"

                                                                                                          

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =