پایان هفته سرخ بورس  + تحلیل سهم "وپاسار"

بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته سبز آغاز شد ولی پس از نیمه اول معاملات شاخص کل روندی معکوس پیدا کرد و نهایتا با کاهشی حدود ۴هزار واحدی به کار خود پایان داد. نماگر هم وزن هم که مانند شاخص کل در ابتدیا معاملات روندی رو به رشد را طی می‌کرد اما نهایتا کاهشی ۳۶۹ واحدی را به ثبت رساند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه امروز در ابتدا روند مثبتی را در پیش گرفت اما نتوانست این روند را ادامه دهد و در نهایت بیش از ۴ هزار واحد ریزش را تجربه کرد. 
در هفته‌ای که گذشت بازارسرمایه روند خوبی نداشت و همراه با ریزش بود و در نتیجه این ریزش‌ها شاهد تجمع سهامداران در روز دوشنبه مقابل سازمان بورس بودیم.
 این روزها تاثیر برجام بر بازارسرمایه بر کسی پوشیده نیست و با توجه به اتفاقاتی که پیرامون پرونده هسته‌ای ایران رقم می‌خورد روند مبهمی در انتظار بورس است. 
 
از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                               
در پایان معاملات امروز(چهارشنبه، بیست‌وسوم شهریورماه) شاخص کل بورس پس از افت چهار هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.        
 شاخص هم‌وزن نیز با افتی اندک در محدوده ۴۰۴ هزار واحدی تثبیت شد.
       
صدرنشین بیشترین تاثیر درشاخص
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "وپاسار" که امروز جز صدرنشینان بیشترین تاثیر در شاخص بود، می‌اندازیم.        

                                                                                                                                

پایان هفته سرخ بورس  + تحلیل سهم "وپاسار"

کد خبر 21586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =