۱.۱ میلیون تن سیمان امروز در بورس کالا عرضه می شود

عرضه های سیمانی ها در هفته جاری از امروز (یکشنبه ۱۰ مهر) آغاز و فردا (دوشنبه ۱۱ مهر) ادامه می یابد. در عرضه های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۰۷ تن انواع سیمان را روی تابلو معاملات می برند. سیمانی ها تا هفته منتهی به ۸ مهر امسال، در مجموع بیش از ۲۸ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان در تالار سیمان بورس کالا فروختند.

به گزارش بیداربورس، تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۱۰ مهر میزبان عرضه یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۰۷ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۲۹ هزار و ۴۵۲ تن از نوع تیپ ۲، ۱۳۵ هزار و ۷۵۵ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۷۰ هزار و ۲۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۹ هزار و ۲۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

۶۶ شرکت سیمانی که امروز عرضه دارند، به ترتیب بالاترین حجم عرضه، شامل شرکت‌های سیمان آبیک، تهران، مازندران، سپاهان، ارومیه، خزر، صنایع سیمان سامان غرب، صوفیان، هرمزگان، هگمتان، ساوه، شرق، بجنورد، عمران انارک، شاهرود، فیروزکوه، فراز فیروزکوه، پیوند گلستان، ایلام، گروه صنعتی ومعدنی سیمان تجارت مهریز، شمال، فارس نو، اردستان، مجتمع سیمان غرب آسیا، غرب، داراب، نیزار قم، ممتازان کرمان، کرمان، آذر آبادگان خوی، منددشتی، صنایع سیمان شهرکرد، خوزستان و توسعه گستر هلال خاورمیانه (سیمان مارگون) هستند.

همچنین شرکت های سیمان زاوه تربت، ساروج اصفهان، جوین، آرتا اردبیل، صنایع سیمان گیلان سبز، صنایع سیمان نهاوند، سیمان زنجان، دشتستان، کارخانجات سیمان لامرد، اصفهان، خاش، دورود، قائن، لار سبزوار، کاوان بوکان، کویر کاشان، کیاسر، فارس، کردستان، زابل، بین‌المللی ساروج بوشهر، خاکستری نی ریز، باقران، توسعه ماهان کرمان، یاسوج، سپهر قیر و کارزین، کارون، نائین، استهبان، قشم و آباده نیز از دیگر شرکت‌هایی هستند که محصول خود را روی تابلو خواهند برد.

معامله ۲۸ میلیون تنی سیمانی ها تا هفته نخست مهر

از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به ۸ مهر، در مجموع ۳۵ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۱۵۷ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۳۴ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۵۱۴ تنی روبه رو و ۲۸ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۸۰۸ تن آن به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان معامله شد.

۱.۱ میلیون تن سیمان امروز در بورس کالا عرضه می شود

معامله ۳۲۳ میلیون گواهی سپرده سیمان تا هفته منتهی به ۸ مهر

از ابتدای سال جاری تا هفته منتهی به ۸ مهر، در مجموع ۳۲۹ میلیون و ۶۰۱ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۳۲۹ هزار و ۶۰۱ تن سیمان دست به دست شد و ارزش بیش از ۲۳۵ میلیارد و ۹۵ میلیون تومانی را رقم زد.

در سال گذشته نیز که شاهد راه اندازی گواهی سپرده سیمان در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۰ بودیم در مجموع ۱۵۵ میلیون و ۷۷۶ هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل ۱۵۵ هزار و ۷۷۶ تن سیمان به ارزش ۹۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفته بود.

۱.۱ میلیون تن سیمان امروز در بورس کالا عرضه می شود

کد خبر 22021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =