در جا زدن دلار

دلار در روزهای اخیر به کانال‌های بی‌سابقه‌ای راه یافته و دلار بازار آزاد امروز در حوالی ۴۰ هزار تومان پرسه‌ می‌زند با این حال رییس کل بانک‌مرکزی در نشست خبری امروز خود بیان کرد که در بازار غیر رسمی، با حجم معاملات کمی در بازار، نرخ تعیین می‌شود و اعتقاد ما این است که نرخ این بازار واقعی نیست و این افزایش‌های هیجانی تعدیل خواهد شد. 

به گزارش بیداربورس دلار در روزهای اخیر به کانال‌های بی‌سابقه‌ای راه یافته و دلار بازار آزاد امروز در حوالی ۴۰ هزار تومان پرسه‌ می‌زند با این حال رییس کل بانک‌مرکزی در نشست خبری امروز خود بیان کرد که در بازار غیر رسمی، با حجم معاملات کمی در بازار، نرخ تعیین می‌شود و اعتقاد ما این است که نرخ این بازار واقعی نیست و این افزایش‌های هیجانی تعدیل خواهد شد. 
او همچنین در خصوص علت افزایش قیمت دلار بیان کرد: نگفتم تنها دلیل افزایش نرخ ارز ناآرامی‌ها بوده بلکه عاملی اثرگذار بوده است و همه بازارها مثل بورس و ارز متاثر از عوامل مختلفی است و نمی توان اثر موضوعات مختلف را نادیده گرفت.

*معامله دلار هرات روی ۳۸.۷۲۰ تومان 
دلار هرات که روز گذشته در کانال ۳۸ هزار و ۷۷۰ تومان داد و ستد می‌شد امروز با کاهشی اندک به ۳۸ هزار و ۷۲۰ تومان رسیده است. 

*دلار صرافی ملی روی ۳۶ هزار تومان 
دلار صرافی ملی هم امروز روند افزایشی خود را ادامه نداده و با کاهشی اندک در تابلو با نرخ ۳۶.۶۱۵ تومان به فروش گذاشته شده است. 

*تداوم رشد نرخ دلار در معاملات بازار توافقی
معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز شنبه بیست‌وهفتم آذر سال ۱۴۰۱ کمی آرام گرفته است و در قیمت ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان قرار دارد. 

*عقب‌نشینی دلار نیمایی؟
دلار نیمایی که این روزها با روند صعودی خود، بازار را شوکه کرد و امروز در حوالی ۲۹ هزار تومان معامله می‌شود. 

*دلار آزاد در کانال ۳۹ هزار تومان 
بر خلاف دیگر بازارها دلار بازار آزاد به روند صعودی خود ادامه داد و در کانال بی‌سابقه ۳۹ هزار تومان قرار گرفت و با نرخ ۳۹ هزار و ۲۷۰ تومان حوالی کانال ۴۰ هزار تومان پرسه می‌زند. 

*رشد آرام دلار 
دلار فردایی با رشدی آرام و با قیمت ۳۹ هزار و ۴۶۰ تومان در حال معامله است. 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 24868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =