جاماندگان سهام عدالت و دانستنی‌هایی که باید بدانند

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز از تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت خبر داد.

به گزارش بیداربورس، اکبر حیدری، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: اراده مجلس شورای اسلامی بر ثبت نام جاماندگان سهام عدالت است و منابع آن در بودجه دیده شده اما باتوجه به پیش رو بودن انتخابات و مشغله دولت، ممکن است طرح یادشده بعد از این رویداد انجام شود که قطعا روند ثبت آن به صورت اینترنتی خواهد بود.

او با بیان این که اولویت اول ثبت نام در ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، مشمولان بهزیستی و اقشار آسیب پذیر هستند، افزود: شهروندان فروش سهام عدالت خود را به تاخیر بندازند تا قیمت این سهام به اندازه واقعی خود برسد.

حیدری گفت: انتقال سهام عدالت فوت شدگان به ورثه در حال انجام بود اما چون اصرار بر الکترونیکی شدن آن وجود دارد به تاخیر افتاده است و تاکید ما این است که اگر نمی شود بستر انجام کامل الکترونیکی شدن را فراهم کنند، کار را به دفاتر پیشخوان دولت بسپارند زیرا سه میلیون نفر منتظر این اقدام هستند.

او افزود: اگر سود سهام عدالت برای کسی واریز نشده است، شهروندان می توانند موضوع را از طریق تماس با ۱۵۶۹ با ما درمیان بگذارند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: ثبت نام در سجام برای دریافت سود اجباری نیست و مهلتی برای آن درنظر گرفته نشده است.

کد خبر 2618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =