پیشبینی قیمت دلار ۱۶ فروردین

عده از از معامله گران با اشاره به رشد شبانه نرخ دلار در هرات باور دارند این امر ممکن است جهت انتظارت در تهران را صعودی کند.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته نزولی شد. بررسی ها نشان می دهد  که بازگشت عرضه‌کنندگان به بازار عامل مهمی در جهت تغییر سمت و سوی نرخ ارز بوده است. البته عدم وجود سیگنال‌های منفی در زمینه مناسبات سیاسی کشور نیز توانسته از فشار افزایشی بازار جلوگیری کرده و زمینه‌ساز افت نرخ ارز شود.

**سود ۱۲ میلیونی ارز سهمیه‌ای 

دیروز برخی افراد عنوان می کردند که از ساعت شش صبح در صف مقابل صرافی ملی قرار گرفته بودند و در این انتظار که این صرافی با قیمت دولتی اقدام به فروش ارز کند.

به نظر می رسد بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر افتتاح حساب ارزی برای متقاضیان و دریافت ۵ درصد کارمزد و شایعه ها پیرامون حذف یارانه خریداران نیز به اندازه کافی قوی نبوده است که بخشی از خریداران سهمیه ای را از بازار خارج کند.

یکی از افراد حاضر در صف عنوان می کند که به ازای خرید ۲ هزار دلار می تواند حدود ۱۲ میلیون تومان سود کسب کند و به نظر می رسد همین عامل برانگیزاننده بود که وی را در صف نگه داشته بود.

**پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۶ فروردین

شب گذشته فشار خریداران به بازار پشت خطی هرات زیاد شد. عده از از معامله گران با اشاره به رشد شبانه نرخ دلار در هرات باور دارند این امر ممکن است جهت انتظارت در تهران را صعودی کند.

با این حال،  عده ای از تحلیلگران  ارزی باور دارند بیشتر معامله‌گران به دلیل احتمال عرضه بازارساز، با احتیاط رفتار می‌کنند.

کد خبر 28452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =