زمان تحویل خودرو از پنچ شرکت و ثبت نام نوبت دوم طرح یکپارچه از اردیبهشت

زمان تحویل خودرو از پنچ شرکت و ثبت نام نوبت دوم طرح یکپارچه از اردیبهشت از سوی وزارت صنعت اعلام شد.

به گزارش بیدار بورس، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت با اشاره به اینکه نوبت‌دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران‌ خودرو و فردا انجام شده، اعلام کرد: تمام متقاضیان خرید محصولات این شرکت‌ها حداکثر ظرف سه ماه خودرو را دریافت خواهند کرد. متقاضیان خودروهای کرمان‌ موتور و مکث‌ موتور نیز حداکثر در مدت شش ماه می‌توانند تحویل گیرند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان خرید خودرو می‌توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروها مطلع شوند. نوبت‌دهی متقاضیان از شرکت‌های ایران‌ خودرو، بهمن‌ خودرو و آرین‌خودرو نیز انجام گرفته و در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با فهرست متقاضیان تطبیق داده شود که در حال انجام بوده و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری و انتخاب گزینه جزئیات سفارش از زمان تحویل مطلع شوند.

نوبت دوم ثبت‌نام در طرح یکپارچه تخصیص خودرو به‌جای پایان بهار در نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد اما کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت‌نام کردند تنها در صورتی می‌توانند در مرحله دوم خودرو ثبت‌نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.

از امروز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حسابی به نام سازمان حمایت مسدود کردند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

حذف قرعه‌کشی از طریق رشد ۳۹درصدی تولید خودرو در مدت یک سال موفقیت بزرگی برای دولت است و امید است با استمرار، رشد تولید و واردات خودرو تا آخر سال تقاضای سرمایه‌گذاری برای خودرو کاملاً حذف شود.

کد خبر 28770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =