عرضه  محصولات جدید "شپلی" در بورس کالا آغاز می شود

پلی اکریل با معرفی دو عضو کمیته فروش و آغاز عرضه سه محصول در بورس کالا از مدیران هیات اجرایی هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت درخواست کرد جهت عملیاتی شدن این ساز و کار همکاری کنند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پلی اکریل با معرفی دو عضو کمیته فروش و آغاز عرضه سه محصول در بورس کالا از مدیران هیات اجرایی هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت درخواست کرد جهت عملیاتی شدن این ساز و کار همکاری کنند.

براین اساس، مهدی زرفشانی مدیرعامل "شپلی" طی نامه‌ای به رئیس هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت ضمن معرفی رضا لاجوردی (نایب رئیس هیات مدیره) و اینجانب جهت حضور در جلسات کمیته فروش از دریافت مجوز عرضه سه محصول نخ و الیاف پلی استر و الیاف اکریلیک در بورس کالا و صورت جلسه پیوست کمیته فروش در روز چهارشنبه یکم اردیبهشت خبر داد.

طی هماهنگی به عمل آمده با مدیران و اعضای انجمن نساجی و کارگزار عرضه محصولات شرکت در بورس کالا از هفته آینده عرضه شروع خواهد شد بنابراین درخواست می شود دستورات لازم مبنی بر نهایت همکاری مدیران هیات اجرایی در خصوص عملیاتی شدن ساز و کار فروش از طریق بورس کالا معمول شود تا اعتماد ایجاد شده در اعضای انجمن نساجی دچار خدشه نشود.

کد خبر 2891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =