مالیات بر سوداگری با دلالی کاذب مقابله می‌کند

محسن علیزاده با بیان اینکه طرح مالیات بر سوداگری از ایجاد بازارهای مالی غلط جلوگیری می‌کند، گفت: این مالیات برای مقابله با دلالی کاذب است زیرا عدم توجه به این موضوع نقش بسیار مهمی در آشفتگی بازار خودرو، مسکن و ارز داشته است.

به گزارش بیدار بورس به نقل از خانه ملت،  محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره مالیات بر عایدی بر سوداگری، گفت: این مالیات برای مقابله با دلالی کاذب است زیرا عدم توجه به این موضوع نقش بسیار مهمی در آشفتگی بازار خودرو، مسکن و ارز داشته است.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح مالیات بر عایدی سوداگری به صورت تخصصی در کمیسیون اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و جلسات بسیاری برای رسیدگی به این موضوع برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این طرح می‌تواند از سوداگری در بازار ارز، مسکن و خودرو جلوگیری کند، لذا اگر این طرح به طور صحیح به تصویب رسیده و از سوی دولت اجرا شود، حتماً می‌تواند اثرگذاری بسیار زیادی در اقتصاد و معیشت مردم داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح مالیات بر سوداگری از ایجاد بازارهای مالی غلط جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: طبق این طرح هر خانواده‌ای به تعداد اعضای خانواده خود می‌تواند خودرو داشته باشد، یعنی یک خانواده پنج نفری می‌تواند پنج خودرو داشته باشد.

کد خبر 29264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =