شرکت بورسی برای انتقال کالا به آمریکای لاتین اعلام آمادگی کرد

شرکت کشتیرانی برای افزایش مبادی و مقاصد کشتی­‌های حامل بار صادراتی و وارداتی میان ایران ونزوئلا و آمریکای لاتین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش بیدار بورس، همزمان با سفر رئیس جمهور به ونزوئلا، ناوگان ملی شرکت کشتیرانی آمادگی را برای افزایش مبادی و مقاصد کشتی‌ های حامل بار صادراتی و وارداتی میان ایران، ونزوئلا و آمریکای لاتین اعلام کرد.

بر اساس این گزارش تا پیش از این، اعزام کشتی در قالب خط منظم به مقصد ونزوئلا بصورت هر سه ماه یکبار صورت می­‌گرفت که اکنون در صورت وجود تقاضا و بار از سوی تجار و فعالان اقتصادی، امکان اعزام کشتی­‌ها با مدت زمان کمتری به مقصد این کشور و کشورهای آمریکای لاتین وجود دارد.

شرکت کشتیرانی با فعال سازی خط منظم حمل بار صادراتی از ایران به مقصد ونزوئلا از سال گذشته بصورت اعزام کشتی هر سه ماه یکبار، آمادگی دارد نسبت به اعزام کشتی­‌ها و افزایش مقاصد و مبادی حمل بار در صورت وجود تقاضا اقدام کند.

این شرکت با دارا بودن امکانات حمل‌ و نقل جاده‌ای و ریلی، قادر است محموله‌های صادراتی را بطور مستقیم از درب کارخانه‌های تولیدی در اقصی نقاط داخل به مقصد تعیین شده حمل کند که بر این اساس، خط مذکور با نرخ‌های کرایه رقابتی و برنامه سفر منظم، تاکنون دو سفر به انجام رسانده است.

کد خبر 30634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =