معامله ۲ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۹ تیر ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۱۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹.۴ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش بیداربورس، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۳۰۴ تن انواع محصول به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۶ تن سیمان، ۲۵۷ هزار و ۶۸ تن فولاد، ۱۷۶ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۴۰ هزار و ۱۹۰ تن روی، ۶ هزار و ۴۴۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۴۵ تن مس، و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به تیر، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۰ هزار و ۴۶۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۳۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ تن قیر، ۵۵ هزار و ۴۴۳ تن مواد پلیمری، ۴۸ هزار تن لوب کات، ۱۸ هزار و ۱۹۹ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۸۷۵ تن گوگرد، ۹۱۹ تن روغن، ۶۵۰ تن فرآورده های نفتی، ۴۶۰ تن عایق رطوبتی و ۴۲۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

تالار کشاورزی هم میزبان معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۱۴ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۷ هزار و ۳۶۴ تن انواع کالا به ارزش ۷۰۶ میلیارد تومان بود.

کد خبر 31326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =