آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی شرکت فرابورسی

شرکت کشتیرانی دریای خزر درخصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی توضیح داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت کشتیرانی دریای خزر درخصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی توضیح داد.

بر اساس این گزارش، کامبیز جهانبانی مدیرعامل "حخزر" اعلام کرد: طرح توجیهی افزایش سرمایه اسفند سال گذشته در سامانه کدال ارسال و نسخه ای از آن به حسابرس جهت رسیدگی و اظهار نظر تحویل شد. در ادامه مسیر، نظرات اصلاحی حسابرس، اعمال تغییرات و اصلاحات در اطلاعات برآوردی سال جاری و آینده را الزامی ساخت.

از طرفی با توجه به لزوم ارائه اطلاعات حسابرسی شده سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ در طرح توجیهی جدید، ارائه طرح تا زمان اخذ گزارش حسابرس با تعویق مواجه شد.

طبق آخرین مفروضات و اطلاعات در دسترس، طرح توجیهی توسط شرکت مشاور بروز رسانی و به حسابرس جهت اظهار نظر ارسال شد و نسخه اصلاحیه طرح پس از اخذ تایید حسابرس در روزهای آتی به سامانه کدال ارسال می‌شود و متعاقباً گزارش حسابرسی طرح افشای عمومی خواهد شد.

"حخزر" ۲۰ اسفند ماه از برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد تا به منظور اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و تأمین منابع مالی لازم بابت تعمیرات ادواری شناورها، سرمایه فعلی را از ۱۰۸ به ۳۶۰ میلیارد تومان برساند.

کد خبر 31963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =