نتیجه دو مجمع صنعت غذایی کورش مشخص شد / زمان تقسیم سود

مجمع سالانه و فوق العاده صنعت غذایی کورش برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۱۳۵ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش بیداربورس، مجمع سالانه شرکت صنعت غذایی کورش صبح با حضور بیش از ۹۰ درصدی سهامداران در محل مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۲۱۰۳ ریال سود خالص محقق شده هر سهم ۱۳۵۰ ریال معادل ۶۴ درصد برای هر سهم توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی و حقوقی سجامی ۱۴ شهریور واریز می شود. سود جاری و سنواتی سهامداران با مراجعه به شعب بانک ملت و در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و اطلاعات کد بورسی و سود اشخاص حقوقی غیرسجامی با ارسال درخواست کتبی به همراه اعلام شماره حساب از ۲۰ آبان تا پایان مهلت قانونی قابل دریافت است.

همچنین در مجمع فوق العاده با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته، مورد تصویب قرار گرفت. "غکورش" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از ۱.۲ به ۲.۴ هزار میلیارد تومان رساند. تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس نیز به تصویب رسید.

کد خبر 32136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =