احراز هویت بیش از ۹۸ هزار سهامدار در سامانه سجام

آخرین آمار ارائه شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکی از آن است که در نخستین ماه از فصل تابستان تعداد ۹۰ هزار و ۷۹۵ سهامدار در سجام ثبت‌نام کردند.

به گزارش بیدار بورس، آخرین آمار ارائه شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکی از آن است که در نخستین ماه از فصل تابستان تعداد ۹۰ هزار و ۷۹۵ سهامدار در سجام ثبت‌نام کردند.

تعداد احراز هویت افراد در این برهه زمانی ۹۸ هزار نفر بوده است؛ البته در بهار ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۵۵ هزار و ۱۸۵ سهامدار در سامانه سجام ثبت‌نام و یک میلیون و ۳۶۹ هزار و ۵۴۲ نفر احراز هویت شده‌اند.

براساس این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام در تیر ماه ۱۴۰۲ به تفکیک هر استان حاکی از آن است که تهران با ۲۰هزار و ۸۸۹ نفر، خراسان رضوی با ۶ هزار و ۹۲۲ نفر، خوزستان با ۶ هزار و ۶ نفر، اصفهان با پنج هزار و ۴۷۳ نفر، فارس با ۳ هزار و ۹۴۳ نفر، آذربایجان شرقی با ۳ هزار و ۸۹۹ نفر، البرز با سه هزار و ۸۹۰ نفر، مازندران با سه هزار و ۶۲۶ نفر، کرمان با ۲ هزار و ۹۸۸ نفر و گیلان با ۲ هزار و ۶۲۰ نفر در صدر بیشترین ثبت‌نام شده‌ها در کل ایران قرار دارند.

کد خبر 32362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =