تقویت بازار سرمایه با افزایش تعامل بورس با دولت و مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مهمترین سرمایه اجتماعی هر نظام، اعتماد مردم است و اعتماد مردم به بورس بزرگترین سرمایه کشور به شمار می‌رود. نباید اجازه داد بازار سرمایه تحت تاثیر تصمیمات خلق الساعه، منفی شده و اعتماد مردم به بازار سرمایه خدشه‌دار شود.

به گزارش بیداربورس غلامحسین کرمی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بازار سرمایه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سازمان بورس به دلیل اقدامات قابل توجهی که در راستای فرهنگ‌سازی، و نیز کمک به توسعه اقتصادی کشور انجام داده؛ گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی هر نظام، اعتماد مردم است و اعتماد مردم به بورس بزرگترین سرمایه کشور به شمار می‌رود. بنابراین، نباید اجازه داد بورس و بازار سرمایه تحت تاثیر اتفاقات و تصمیمات خلق الساعه روند منفی را طی کرده و مردم را نسبت به خود بی اعتماد کند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با عرضه کالاها و خدمات مختلف در بورس، شاهد اتفاقات خوب هستیم و کارهای قابل توجهی در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی انجام شده است.

کرمی در ادامه اظهار کرد که بورس نیاز به تقویت دارد و بحث مربوط به تعامل با دولت و به دنبال آن تعامل دولت با مجلس می‌تواند خروجی خوبی را برای مردم رقم بزند تا مردم بهترین و بیشترین بهره‌مندی را از بازار سرمایه داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: امیدواریم در بحث مربوط به عرضه کالاهای مختلف در بورس کالا و نیز بورس انرژی، به شکلی عمل شود که ضمن شفاف‌سازی، رفع ایرادات و اشکالات، تعامل بهتری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

وی تاکید کرد که نمایندگان هم به طور قطع برای حل مشکلات بازار سرمایه و بورس از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

منبع: سنا
کد خبر 32830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =