آغاز فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی

شرایط ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شد.

به گزارش بیداربورس ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز فروش اقساطی خودرو با ضمانت سه فقره چک خبر داد. در این طرح، ارائه چک اقساط توسط شخص ثالث بلامانع است و شخص ثالث حداکثر مجاز به ارائه چک‌های اقساط دو نفر از متقاضیان است. متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند بدون قرعه‌کشی برای شرکت در ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

**شرایط ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو

جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۲ مربوط به وانت آریسان است. این خودرو به قیمت کارخانه ایران خودرو به فروش گذاشته است. متقاضیان شرکت در فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانند ۲۳۶ میلیون را  نقدی پرداخت کنند و سه فقره چک برای تاریخ اردیبهشت و آبان ۱۴۰۳ و اردیبهشت ۱۴۰۴ به ضمانت بگذارند. موعد تحویل ایران خودرو برای وانت آریسان نیز ۲۰ روزه است.

شرایط ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو


**مراحل ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو

متقاضی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و انتخاب خودرو نسبت به ثبت نام اقدام می‌کند. در صورتی که فرد متقاضی قبلا در سامانه فوق حساب کاربری نداشته باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و میتواند نسبت به ایجاد / ویرایش حساب کاربری، اقدام کند.

متقاضی ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ جهت واریز مبلغ پیش پرداخت اولیه خودروی انتخابی، به درگاه پرداخت اینترنتی، هدایت شده و اقدام به واریز وجه ودیعه اولیه می‌کند.

متقاضی باید پس از مرحله واریز ودیعه نقدی و تخصیص ردیف قرارداد، نسبت به انتخاب؛ کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی)، رنگ خودرو و شرکت بیمه گراز طریق حساب کاربر در سامانه فروش یا میز خدمت مشتریان به آدرس ir.ikco.customer ، اقدام کند.

 متقاضی با مراجعه به نمایندگی انتخابی، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطی، ارائه چک‌ها و تکمیل مدارک مربوطه، اقدام می‌کند.

**آخرین مهلت ثبت نام ایران خودرو ویژه وانت آریسان

ثبت نام وانت آریسان ۱۴۰۲ تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

**شرایط مهم فروش اقساطی ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

سند خودرو واگذار شده از طریق این بخشنامه تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن شرکت ایران خودرو است. فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ، امکانپذیر خواهد بود، لذا مشتری پس از پرداخت مانده اصل اقساط و سایر دیون متعلقه می‌تواند نسبت به تسویه زودتر از موعد اقدام نماید. 

در این روش ثبت نام وانت آریسان ۱۴۰۲ صرفا چک‌های صیادی ( بنفش رنگ ) دارای کد صیادی ۱۶رقمی که عبارت : " کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است." درج شده است، مورد پذیرش هستند. چک‌هایی قابل پذیرش هستند که صرفًا دارای وضعیت سفید اعتباری باشند. سایر وضعیت‌ها از قبیل: زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز مورد پذیرش نخواهند بود.

حداکثر مهلت تکمیل و ارائه مدارک و چک‌های اقساط به نمایندگی از زمان واریز ودیعه ۱۰ روز خواهد بود.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد. 

متقاضی باید در هنگام واریز وجه ایران خودرو، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. صحت کلیه اطلاعات درج شده ً خصوصا کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است.

**لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام آریسان، پژو پارس و تارا نشانی اینترنتی ذکر شده است.

کد خبر 34943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =