شائبه تخلف در قیمت ۶ خودرو وارداتی از سوی سازمان حمایت رد شد!

سازمان حمایت شائبه تخلف درباره قیمت علی‌الحساب ۷۷۰ میلیون تا ۱.۸ میلیارد تومانی ۶ خودرو وارداتی را رد کرد و توضیح داد.

به گزارش بیداربورس، سازمان حمایت بعد از اعلام قیمت علی‌الحساب و ۷۷۰ میلیون تا ۱.۸ میلیارد تومانی ۶ خودرو وارداتی برای ثبت نام سه روزه متقاضیان، شائبه تخلف در قیمت گذاری را رد و اعلام کرد: طبق مصوبه ۱۸ مهر کارگروه خودرو شورای رقابت، مقرر شد تعیین قیمت قطعی پس از ارائه کلیه مستندات و تصویب شورای رقابت، اجرایی و ملاک تصویه حساب با مشتری باشد.

بر همین اساس سازمان حمایت با توجه به این مصوبه، مجوز اعلام قیمت‌های علی‌الحساب را کسب کرده و هیچ گونه تخلفی در این رابطه صورت نگرفته است.

براساس این گزارش، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از دیروز یکشنبه تا سه شنبه این هفته برای ثبت نام متقاضیان باز و مقرر شده قیمت‌های اعلامی، خام و مربوط به مبادی گمرک بوده و هزینه‌ها و عوارض دولتی مانند مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودرو فرسوده، کرایه حمل و … به آن اضافه و قیمت‌ قطعی اعلام خواهد شد.

این خودروها شامل کیا سلتوس، هیوندای النترا، هیوندای کرتا، جتا VS7، زوتی DL5 و چانگان CS55 پلاس هستند که توسط شرکت های سایپا، ماموت خودرو، کرمان خودرو، پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو ، وارد و عرضه خواهد شد.

کد خبر 35039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =