کدام نمادهای بورسی و فرابورسی امروز متوقف می‌شوند؟

نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی بسته، ۲ سهم دارای صف فروش و خرید هم مشمول رفع گره و معاملات ۵ سهم هم به دلیل ظن دستکاری ابطال شدند.

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در چهارمین روز کاری هفته، نماد شرکت های صنایع‌ و خدمات‌کشاورزی‌، فجر انرژی خلیج فارس، نیان الکترونیک، داروسازی‌ روز دارو و قند شیروان قوچان و بجنورد  به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند.

شرکت های حمل‌ و نقل‌ توکا برای یک روز و ایران ارقام، کارخانجات‌ مخابراتی‌ایران‌، بیمه رازی، بسته‌ بندی‌ ایران‌، ایرانیت‌ و کاشی صدف سرام استقلال آباده برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان سهام ۲ شرکت فرابورسی پتروشیمی فسا و ورزییران که در روزهای قبل دارای صف فروش و خرید بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل واسپاری ملت، بیسکویت گرجی، داروسازی اکسیر، بیمه آسیا و سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی به دلیل ظن دستکاری، توسعه صنایع سیمان، سیمان داراب و پارس فولاد سبزوار به علت عدم رعایت اصل انصاف و نمادهای فرابورسی " شپلی، آریان، قاسم، وآیند، حسیر و توریل " طبق ماده ۱۹۸ ، ۲۰ و ۱۴۷ دستورالعمل شد.

کد خبر 35957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =