تحویل ۲۰ هزار میلیارد تومان قیر رایگان پالایشگاه ها منتظر نظر مثبت مجمع تشخیص

نماینده مجلس، گفت: انتظار می رود مجمع تشخیص مصلحت با مصوبه تحویل ۲۰ هزار میلیارد تومان قیر رایگان پالایشگاه های بورسی و دولتی موافقت کند.

به گزارش بیداربورس، محمدجواد عسکری درباره مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با تحویل ۲۰ هزار میلیارد تومان قیر رایگان پالایشگاه های بورسی و دولتی به ۶ وزارتخانه و سازمان و مصوبه هفته قبل مجلس و ارسال مجدد این طرح به خانه ملت، گفت: بند ک تبصره یک قانون بودجه سال جاری به تخصیصی قیر رایگان اختصاص دارد بعد از ایراد شورای نگهبان و اصرار نمایندگان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: عدم تخصیص قیر رایگان باعث شده بسیاری از پروژه‌های عمرانی خصوصا راه سازی با مشکلاتی مواجه شوند و با آغاز فصل سرما و شروع بارندگی‌ها، فرصت قیر ریزی و آسفالت در پروژه‌های عمرانی به شدت کاهش یافته است. بنابراین تخصیص قیر رایگان می‌تواند گام بلندی برای محرومیت زدایی‌ها به ویژه در مناطق روستایی باشد.

عسکری افزود: در مصوبه قانون بودجه ابهاماتی وجود دارد که می‌تواند منجر به برداشت‌های سلیقه‌ای و نادرست در زمینه قیر رایگان باشد. به همین دلیل این طرح تهیه و ارائه شد و امید است در مجمع تشخیص مصلحت نظام با اولویت بررسی شود.

کد خبر 35971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =