مدیرعامل شستا بعد از ۲۰ ماه تغییر کرد

مدیر عامل شستا بعد از حدود ۲۰ ماه تغییر کرد تا سرپرست دو ساله ستاد اجرایی فرمان امام، سکاندار بزرگترین هلدینگ چند رشته ایی ایران شود.

به گزارش بیداربورس، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی نشان می دهد ابراهیم بازیان در حالی از فروردین سال گذشته با حکم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سکاندار بزرگترین هلدینگ چند رشته ایی ایران شده بود که بعد از حدود ۲۰ ماه و با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بدون اعلام دلیل از این سمت برکنار شد تا عارف نوروزی مدیرعامل شستا شود.

براساس این گزارش، نوروزی طی دو سال گذشته سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام و در دوره ریاست محمد مخبر در این نهاد یکی از مدیران کلیدی بود و دارای سوابقی چون مدیرعامل بنیاد برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، سازمان اموال و ملاک ستاد و نائب رئیس هیات بانک پارسیان، عضو هیات مدیره و قائم مقام ایران‌خودرو، رییس هیات مدیره گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه‌گذاری سمند، بیمه پارسیان و... بود.

وی افزایش بهره وری، هم افزایی بین بنگاهی، اجرای دقیق نظام حاکمیت شرکتی، مولدسازی دارایی های راکد، افزایش شفافیت در عملکرد، توسعه صادرات و ارزآوری، چابک سازی و انعطاف پذیری بنگاه، توجه به اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، توانمند سازی سرمایه های انسانی و توجه ویژه به معیشت آنها را از شاخص های مهم برای اقدام مدیران شستا اعلام کرد.

کد خبر 36024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =