سیاست های توسعه ای آسان پرداخت با افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی

هیأت مدیره شرکت آسان پرداخت با بررسی بازار و شناسایی فرصت‌ها از برنامه افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی از دو محل آورده نقدی و سود انباشته خبر داد.

به گزارش بیداربورس، هیأت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین با بررسی بازار و شناسایی فرصت‌ها ضمن ارائه طرح توجیهی افزایش سرمایه به مجمع فوق‌العاده این شرکت، برنامه افزایش سرمایه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، تغییر ساختار نظام کارمزد امیدهای جدیدی را برای رشد درآمدهای عملیاتی شرکت های پرداخت الکترونیک فراهم کرده که ورود منابع جدید با هدف حفظ سهم بازار فعلی و ارتقاء آن برای بازیگران صنعت به عنوان گامی موثر جهت استفاده از فرصت های فراهم شده بشمار می ‏آید.

درهمین راستا آسان پرداخت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت با تصویب افزایش سرمایه از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته، افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی را وارد مرحله اجرایی کرد. اتفاقی که علاوه بر عدم خروج منابع از شرکت، منابع جدیدی را نیز در دسترس قرار خواهد داد.

با رصد شرایط فعلی و آینده صنعت پرداخت و با مروری اجمالی بر گزارش توجیهی شرکت به نظر می‌رسد دسترسی به منابع و بکارگیری آن در نوسازی و توسعه ناوگان فیزیکی، تحصیل دارایی های ثابت مولد جریانات نقدی آتی و سرمایه‌گذاری در زیرساخت فنی در کنار تمرکز بر توسعه خدمات جدید می‌تواند کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت را ارتقا داده و جریان‌ درآمدهای عملیاتی که منجر به بهبود عملکرد مالی شرکت در ادامه دوره مالی و دوره های مالی آتی بوده را به گونه ای موثرتر استمرار بخشد.

این شرکت با انجام افزایش سرمایه از ۵۵۵ میلیارد به ۱.۲۸ هزار میلیارد تومان، شرط مهم بانک مرکزی جهت تمدید مجوز ارائه خدمات پرداخت الکترونیک (حداقل سرمایه ثبتی هزار میلیارد تومانی) را دارا خواهد بود و از این محل ریسکی متوجه شرکت نخواهد شد.

کد خبر 36285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =