بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ معرفی شدند

بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی که تا سال ۲۰۳۰ احتمال رشد و پیشرفت های بیشتر دارند، معرفی شدند.

به گزارش بیداربورس، اگر به دنبال بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هستید که تا سال ۲۰۳۰ احتمال رشد قیمت دارند این مطلب به شما اختصاص دارد. سال ۲۰۲۳ را می‌توان سال هوش مصنوعی دانست. شرکت اوپن ای‌آی در نوامبر ۲۰۲۲ ربات چت جی‌پی‌تی را عرضه کرد که در سال ۲۰۲۳ توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد. به همین دلیل، آینده خوبی برای ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی و وب۳ پیش‌بینی می‌شود.

بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی برای ۲۰۲۳

ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی توکن‌هایی هستند که پلتفرم‌های بلاک چینی مبتنی بر AI نظیر The Graph از آنها استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه بسیاری از این ارزهای دیجیتال با سقف قیمت تاریخی فاصله دارند و احتمال رشد به دنبال هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ و سپس پیشرفت‌های بیشتر در حوزه هوش مصنوعی وجود دارد، می‌توان خرید آن‌ها در قیمت‌های فعلی را فرصتی مناسب جهت سودآوری قلمداد کرد.

در این قسمت، برخی از این رمز ارزها که تا سال ۲۰۳۰ آینده روشنی دارند معرفی می‌شود. البته پیش از سرمایه گذاری و خرید این ارزهای دیجیتال، توصیه می‌شود حتما تحقیقات کامل شخصی را انجام داده و از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای مدیریت بهتر معاملات استفاده کنید.

ارز GRT

گراف (The Graph) مشابه روشی که گوگل برای ایندکس‌ها و کوئری‌های داده‌ها از وبسایت‌ها استفاده می‌کند، پروتکلی برای ایندکسینگ و کوئری گرفتن داده‌ها از بلاک چین‌ها است. ایندکس کردن داده‌های بلاک چین یکی از موارد چالش‌برانگیز در این حوزه است اما پروژه The Graph توانسته با سازماندهی داده به ساب‌گراف‌های کوچکتر این مسئله را حل کند.

رمز ارز GRT که توکن بومی این پروژه است، روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند و در آذر ۱۴۰۲ با قیمت ۰.۱۴ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال کار را با قیمت ۰.۱۲۱۴ دلار در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز کرد و در فوریه ۲۰۲۱ توانست به سقف تاریخی ۲.۸۸ دلاری برسد. توکن GRT با ارزش بازار ۱.۴۱ میلیارد دلاری در رتبه ۴۵ ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.

ارز RNDR

رندر (Render) پلتفرمی است که اجازه بهرمندی از قدرت محاسباتی لازم جهت رندر گرفتن گرافیک‌های کامپیوتری از آن دسته از ماینرهای رمز ارزها که مایل به اجاره دادن  واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) هستند را به هنرمندان می‌دهد. این پروژه در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد.

ارز دیجیتال RNDR توکن بومی پلتفرم رندر محسوب می‌شود و کاربران برای دستریس به قدرت GPU ماینرها به استفاده از آن نیاز دارند. این سیستم مبتنی بر ساز و کار اثبات سهام است. توکن رندر در محدوده ۳.۴ دلاری قرار دارد و با ارزش بازار ۱.۲ میلیارد دلاری، رتبه ۴۹ رمز ارزهای برتر را به خود اختصاص داده است.

این توکن کار را با قیمت ۰.۰۵۵۷۵ دلار در جوئن ۲۰۲۰ آغاز کرد و در نوامبر ۲۰۲۱ توانست سقف تاریخی ۸.۷۶ دلاری را ثبت کند. با توجه به کاربرد جالب این شبکه، انتظار رشد قیمت آن به‌دلیل افزایش تقاضا در سال‌های آتی تا ۲۰۳۰ وجود دارد.

بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ معرفی شدند

ارز INJ

اینجکتیو (Injective) پروژه رمز ارزی هوش مصنوعی متمرکز بر امور مالی است که منحصرا برای ارائه ابزارهای مناسب جهت توسعه اپلیکیشن‌های دیفای ساخته شده است. این پلتفرم دارای مارجین تریدینگ، اوراق مشتقه و معاملات فیوچرز فارکس در چندین بلاک چین مختلف است.

از ارز دیجیتال بومی این شبکه با نماد INJ برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و رای‌دهی در گاورننس و آینده پروژه استفاده می‌شود. رمز ارز اینجکتیو کار را با قیمت ۱.۰۴۵ دلار در اکتبر ۲۰۲۰ آغاز کرد و در آوریل ۲۰۲۱ به سقف تاریخی ۲۵.۰۱ دلاری رسید. این ارز دیجیتال آذر ماه در محدوده ۱۵ دلاری معامله می‌شود و با ارزش بازار ۱.۳ میلیارد دلاری در جایگاه ۴۸ام رمز ارزهای برتر قرار دارد.

ارز OCEAN

اوشن پروتکل (Ocean Protocol) پلتفرم اتریومی است که به کسب و کارها و افراد اجازه تبادل و کسب درآمد از داده‌ها و خدمات مبتنی بر داده را می‌دهد. این سرویس‌ها می‌توانند ارائه داده به محققان و استارت آپ‌ها بدون واگذاری آن‌ها به دیگران توسط مالک داده را شامل شوند.

ارز بومی اوشن پروتکل که با نماد OCEAN خرید و فروش می‌شود، ۰.۴۶ دلار قیمت دارد و با ارزش بازار ۲۵۹ میلیون دلاری در رتبه ۱۴۱ام ایستاده است. این رمز ارز کار را با قیمت ۰.۰۳ دلار در می ۲۰۱۹ آغاز کرد و توانست در آوریل ۲۰۲۱ به سقف تاریخی ۱.۹۴ دلاری برسد. با توجه به روندهای بازار، احتمال رشد قیمت OCEAN تا سال ۲۰۳۰ وجود دارد.

کد خبر 36852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =