پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۹ آذر

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی شنبه شب با کاهش ۵۰ هزارتومانی بر روی مرز حساس ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، بررسی هسته مرکزی بازار سکه در اولین رو هفته جاری حکایت از عقب‌نشینی قیمت سکه امامی دارد. آن طور که معامله‌گران می‌گویند بازار سکه این روزها تقریباً خالی از خریدار شده و سکه بازان با توجه کم‌رونق شدن روند معاملات بازار ارز تهران و کاهش قیمت طلای جهانی رغبتی برای خرید سکه ندارند.

 قیمت سکه امامی که در معاملات نقدی روز پنجشنبه گذشته با ۲۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بسته شده بود در اولین روز هفته به دنبال کاهش قیمت طلای جهانی نزولی شد و تا سطح ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پایین آمد. همچنین در بازار پشت خطی هم کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید قرار بگیرد و فلز گران‌بهای داخلی با افت ۵۰ هزارتومانی بر روی مرز حساس ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفت. تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار سخت بالا می‌آید چرا که وضعیت بلوکه باعث شده تا متقاضی در بازار نباشد و بیشتر فروشنده باشند.

 پیش‌کسوت‌های بازار می‌گویند تا زمانی که دلار مسیر بعدی خود را مشخص نکند سکه بازان حاضر نیستند بی‌گدار به آب بزنند. در شرایط کنونی جناح افزایشی بازار برای رسیدن سکه به مرز ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. البته با توجه‌ به اینکه در حال حاضر سکه در مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد این احتمال هم وجود دارد که سکه تا کف کانال ۲۹ میلیون تومان پایین بیاید.

کد خبر 37200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =