نفس تازه مخابرات ایران در اردیبهشت ماه

"اخابر" سال مالی خود را بر خلاف سال گذشته که کاهش ۴ درصدی روبه‌رو بود با روند صعودی آغاز کرده و این امید می‌رود تا بتواند این روند ادامه دهد. 

به گزارش بیدار بورس، شرکت مخابرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال جاری، مجموع درآمدهای شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه برابر با یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان به ثبت رساند، "اخابر" از ابتدای سال مالی تا پایان این دوره توانست میزان درآمد تجمیعی خود را ۲ هزار و ۲۰ میلیارد تومان شناسایی‌ کرد. 

شروع قدرتمند "اخابر" در سال جدید مالی

مجموع درآمدی که "اخابر" در اردیبهشت‌ ماه سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد در مقایسه با ماه گذشته که تقریبا یک هزار میلیارد تومان درآمد داشت، رشد ۲ درصدی را تجربه کرد و همان‌طور که در نمودار ذیل قابل مشاهده است این میزان درآمدزایی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش قابل تأمل ۱۸ درصدی را به ثبت رساند.
نفس تازه مخابرات ایران در اردیبهشت ماه

بر اساس نمودار به نمایش درآمده مخابرات ایران سال مالی خود را بر خلاف سال گذشته که کاهش ۴ درصدی روبه‌رو بود با روند صعودی آغاز کرده و این امید می‌رود تا بتواند این روند ادامه دهد. 
 نفس تازه مخابرات ایران در اردیبهشت ماه
شرکت‌ مخابرات ایران در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از محل حق استفاده از خدمات مخابراتی، ارائه خدمات مخابراتی(دیتا)، درآمدهای عملیاتی و حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت و درآمد ارائه خدمات مخابراتی (مکالمات) کسب درآمد کرد. در این بین بیشترین میزان درآمد از بخش دیتا با ۶۱۹ میلیارد تومان حاصل کرد.
 

کد خبر 37846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =