۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
تخته گاز سودآوری "خلنت"

"خلنت" پس از کسر بهای تمام‌شده در راستای تولید محصولات به سود ناخالص ۲۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت تولیدی لنت ترمز ایران در گزارش صورت‌های مالی سالانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد عملیاتی‌ خود طی این دوره یک ساله را برابر با ۴۷۳ میلیارد تومان اعلام کرده که رشد ۸۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است. 

تخته گاز سودآوری "خلنت"

"خلنت" پس از کسر بهای تمام‌شده در راستای تولید محصولات به سود ناخالص ۲۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد، این رقم در سال گذشته ۸۶ میلیارد تومان بوده است که اکنون با رشد ۱۵۵ درصدی به مبلغ کنونی رسیده است.

تخته گاز سودآوری "خلنت"

هزینه‌های مالی تولیدی لنت ترمز ایران در پایان اسفندماه ۳ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان شناسایی‌شده که با توجه به مبلغ ثبت‌شده در سال گذشته با رشد ۶ درصدی همراه بوده است.

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت "خلنت" در پایان دوره یک ساله منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۷۳ میلیارد تومان شناسایی‌ شد، درآمدهای این شرکت از فروش محصولات لنت ترمز و لنت کلاچ در بازار داخلی به ‌دست‌ آمد.

بیشترین درآمدی که "خلنت" از فروش محصولات در صورت مالی خود ارائه کرد مربوط به فروش «لنت ترمز» بود که برای شرکت ۴۳۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، نرخ فروش این محصولات ۱۱۹ میلیون تومان در ازای هر تن ثبت‌شده است.

کد خبر 37911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =