۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

حرکت چراغ خاموش "آپ" به سمت صعود قله‌های درآمدزایی

بخش پین و اعتبار پرچمدار درآمدزایی آسان پرداخت پرشین
حرکت چراغ خاموش "آپ" به سمت صعود قله‌های درآمدزایی

​​​​مجموع درآمد تجمیعی این شرکت در مقایسه با ۳ ماه نخست سال گذشته ۴۱ درصد افزایش را به همراه داشت و توانست در ۳ ماه سپری‌شده ۳۱ درصد از کل درآمدهای سال گذشته را پوشش دهد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت آسان پرداخت پرشین که در بازار سرمایه با نماد آپ فعالیت می‌کند، گزارش فعالیت ماهانه خود را در سامانه کدال بارگزاری کرد. در این گزارش فعالیت ماهانه مجموع درآمدزایی که از فروش و ارائه خدمات به دست آورد مبلغی برابر با یک هزار و ۳۵ میلیارد تومان بود.
 
این شرکت که عضوی از گروه رایانه است و در بازار دوم مورد معامله قرار می‌گیرد در ۳ ماه ابتدایی سال جدید مجموع درآمد تجمیعی که شناسایی کرد بالغ‌بر ۳ هزار و ۹۱ میلیارد تومان بود که از بخش‌های تراکنش شاپرکی، سایر درآمدها، فروش پین و اعتبار و دستگاه‌های پوز بانکی تشکیل‌شده بود.

حرکت چراغ خاموش "آپ" به سمت صعود قله‌های درآمدزایی
درآمد ماهانه‌ای که "آپ" در خردادماه از فروش خدمات خود کسب کرد رشد ۳۶ درصدی را در مقایسه با خرداماه سال گذشته از آن خود کرد، عملکرد این شرکت در بازه زمانی گفته شده نسبت به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییر چشمگیری را تجربه نکرد.
مجموع درآمد تجمیعی این شرکت در مقایسه با ۳ ماه نخست سال گذشته ۴۱ درصد افزایش را به همراه داشت و توانست در ۳ ماه سپری‌شده ۳۱ درصد از کل درآمدهای سال گذشته را پوشش دهد. بیشترین میزان درآمدی که در خردادماه به دست آمد متعلق به بخش فروش پین و اعتبار با مبلغ ۹۷۲ میلیارد تومان بود.
 

کد خبر 37920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =