بازار صادراتی، جانی دوباره به "کاما" داد

درآمد کاما از فروش محصولات در بازار خارجی ۹۸ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

به گزارش بیدار بورس، شرکت باما که با نماد بورسی کاما در بازار سرمایه به فعالیت می‌پردازد، در تیرماه ۱۴۰۳، از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی درآمد ۳۱۶ میلیارد تومانی شناسایی کرد. این شرکت در تیرماه برای نخستین بار در سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) محصولات خود را در بازار خارج از کشور به فروش رساند.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۳۲۹ میلیارد تومانی از فروش محصولات خود در بازار شد و این مبلغ، حاصل از حضور این شرکت در بازار صادراتی است که در تیرماه رخ داد.

درآمدی که شرکت باما از فروش محصولات تولیدی (داخلی)، کنسانتره سرب و کنسانتره سولفور روی (صادراتی) شناسایی کرد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ٩ هزار درصدی را به ارمغان آورد و از مبالغی که در ادوار گذشته به ثبت رسانده بود فاصله گرفت.

"کاما" در سال مالی سپری‌شده، اکنون برای دومین ماه متوالی است که توانسته روند مثبت خود را ادامه دهد و می‌توان به این موضوع اشاره داشت که شرکت در خردادماه خبر از حضورش در بازار صادراتی داده بود. درآمد کاما از فروش محصولات در بازار خارجی ۹۸ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

کد خبر 38122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =