ارزش بازار "وبانک" از حالت سکون خارج شد

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در آغاز تابستان نزدیک به ۳۴ همت گزارش‌ شد که در مقایسه با ماه گذشته افزایش حدود ۳ هزار میلیارد تومانی داشت.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در تیرماه سال جاری از بخش‌های سود سهام و سود تضمین‌شده درآمد عملیاتی ۱۵۵۲ میلیارد تومان شناسایی کرد. درآمد تجمعی شرکت از ابتدای سال مالی نیز ۲ هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان بود.

این شرکت سرمایه‌گذاری در چهارمین ماه از سال جاری در شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و خارج از بورس سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام داد. در این بین بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی رخ داده است. مبلغ بهای تمام‌شده این سرمایه‌گذاری برابر با ٨٣٩٨ میلیارد تومان بود و همچنین مبلغی که در شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌گذاری شده ١٣٣٥ میلیارد تومان به ثبت رسید.

میزان ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در آغاز تابستان نزدیک به ۳۴ همت گزارش‌ شد. ارزش بازار "وبانک" در مقایسه با ماه گذشته افزایش حدود ۳ هزار میلیارد تومانی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند. بیشترین تمرکز "وبانک" در تیرماه سال جاری حضور و سرمایه‌گذاری در بخش فلزات اساسی است که حدود ۵۴ درصد از بهای‌ تمام‌شده سرمایه‌گذاری در این حوزه تشکیل‌شده است. میزان ارزش بازار ثبت‌شده از سرمایه‌گذاری در این صنعت ۵ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان بوده است.

"وبانک" میزان سرمایه‌گذاری که در بین شرکت‌های بورسی انجام داده است، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان بیشترین ارزش بازار را با مبلغ ۱۰ هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان در اختیار گرفته است.

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی "وبانک" در تیرماه مبلغی برابر با ۲ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان بوده است. این شرکت با بهای‌ تمام‌شده ۸ هزار و ۳۹۸ میلیارد تومانی به ارزش بازار ۳۴ همتی رسیده است و شاهد رشد ۳۰۴ درصدی میزان سرمایه‌گذاری‌های خود بوده است. این شرکت سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمدی که از محل سود سهام محقق‌شده شناسایی کرده برابر با یک هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان است.

در انتها لازم به ذکر است که "وبانک" در تیرماه سهام ۴ شرکت را به مبلغ ۴۷۹ میلیارد تومان خریداری کرده است که نام شرکت‌های فولاد مبارکه، ملی صنایع مس ایران و بورس کالا به چشم می‌خورد.

کد خبر 38128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =