۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
"ساراب" و تکرار فروش ماه قبل

شرکت سیمان داراب در تیرماه سال ۱۴۰۳، درآمد ۷۹ میلیارد و ۵۶۹ تومانی شناسایی کرد. 

به گزارش بیدار بورس، شرکت سیمان داراب در تیرماه سال ۱۴۰۳، درآمد ۷۹ میلیارد و ۵۶۹ تومانی شناسایی کرد. 

درآمدی که شرکت سیمان داراب در تیرماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ناچیز یک درصدی همراه بود، این کاهش درآمد برابر با مبلغ ۵۶۵ میلیون تومان بود. عملکرد این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۱ درصدی را به همراه داشت. 

همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ۳۲۲ میلیارد تومان رسید که نسبت به درآمد مدت مشابه سال قبل، افزایش ۵۴ میلیارد تومانی داشته است. 
 

"ساراب" و تکرار فروش ماه قبلعملکرد ماهانه سیمان داراب

عمده‌ترین میزان درآمدی که سیمان داراب از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «سیمان پاکتی تیپ ۲» با ۴۸ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول برابر با یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان در ازای هر تن اعلام‌ شد که در مقایسه با ماه گذشته نرخ فروش این محصول ۴ درصد افزایش پیدا کرد. 

مقدار فروش ماهانه "ساراب" 

"ساراب" و تکرار فروش ماه قبل

مقدار فروش محصولات سیمان داراب در تیرماه بالغ‌بر ۷۴ هزارو ۶۶۹ تن شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش حجم فروش را به همراه داشت و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری نیز ۳۰۹ هزار و ۶۸۵ تن از محصولات خود را در بازار های داخی و صادراتی به فروش رساند.

"ساراب" طی ۴ ماه گذشته میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به بازار داخل کشور بود، لازم به ذکر است از ابتدای سال مالی تاکنون در بازار های داخلی و صادراتی کسب درآمد کرده است که بازار داخل کشور سهم ۸۲ درصدی را به خود اختصاص داده است.
 

کد خبر 38156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =